Gå til innhold

Lost, hva tror du de finner i hatchen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de finner instrukjsonen om hvordan man åpner hatchen og det er det hele.

( i hatchen altså)

Dyret som herjer på øye er et overvokst svin.

De andre på øya kom egentlig med samme fly som dem, bare at de gjømte seg siden de ikke hadde kjøpt biletter.

Hun franske dama var der bare på ferie.

there u have it. Onelen min driver å filmer på øya så jeg fikk insidetips.

Endret av asad
Lenke til kommentar

( i hatchen altså)

De andre på øya kom egentlig med samme fly som dem, bare at de gjømte seg siden de ikke hadde kjøpt biletter.

HAHAHA :!:

Lenke til kommentar

( i hatchen altså)

:lol:

good one ;)

Lenke til kommentar

( i hatchen altså)

:lol:

good one ;)

hehe ;)

Lenke til kommentar

Hvis de som lager Lost noen gang har tenkt å gi en forklaring på det "monsteret" som romsterte omkring i de første episodene, kan de jo knytte det på et vis opp mot den luken. Monsteret har jo tydeligvis noe med metall/mekanikk å gjøre alt etter lydene å dømme, og det samme har jo luken og dens konstruksjon.

Trond

Lenke til kommentar
Hvis de som lager Lost noen gang har tenkt å gi en forklaring på det "monsteret" som romsterte omkring i de første episodene, kan de jo knytte det på et vis opp mot den luken. Monsteret har jo tydeligvis noe med metall/mekanikk å gjøre alt etter lydene å dømme, og det samme har jo luken og dens konstruksjon.

Trond

ja. det henger jo seff sammen. Har ikke tenkt på at den kan være mekanisk...faen. EN spoiler for meg selv :( hehe.

Men, de bør få ræva i gir. Bare 3 episoder igjen og de siste har forklart 0 av storyen.De må være stappfulle av info, håper jeg.

den siste er ute 25mai ikkesant?To siste mener jeg.

Lenke til kommentar

Var det ikke slik at det skal komme enda en sesong med Lost...det vil vel si at vi ikke får vite en dritt om hva som virkelig foregår og trolig heller ikke hva "den luka" er for noe. I beste fall kanskje siste episode slutter med at de klarer å åpne luka og kikker nedi.

Lenke til kommentar
Var det ikke slik at det skal komme enda en sesong med Lost...det vil vel si at vi ikke får vite en dritt om hva som virkelig foregår og trolig heller ikke hva "den luka" er for noe. I beste fall kanskje siste episode slutter med at de klarer å åpne luka og kikker nedi.

HVIS det der skjer, hvis det gjør det.Nei, fy faen. Da klikker jeg. Hadde vært mest udugelig avslutning som noensinne er blitt til på planet jord.

det BØR ikke skje. :nei:

Lenke til kommentar
Antar at om de åpner luken, blir den svarte steinen aktivert og helvete bryter løs ellernoe.

svarte steinen?

Har du ikke hørt om "The Black Rock"?

Kate drømmer om den. Danielle har noen notater elns om det.

Selv aner jeg ikke hva som skjer.

Noen som se på dette som en spoiler så jeg setter en advarsel her:

Helt på slutten av episode 19 skjer det noe i hatchen. Loch driver å hamrer på den fordi han er veldig lei seg og sur.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Antar at om de åpner luken, blir den svarte steinen aktivert og helvete bryter løs ellernoe.

svarte steinen?

Har du ikke hørt om "The Black Rock"?

"The Black Rock" er et skip, hvis det var det du hintet til ? :)

Lenke til kommentar
kan være en strandet ubåt, og at det er derfor luka ikke kan åpnespå utsida ^^

er jo også mulig at det er svensker inne i u-båten, så man bare kan banke på, så åpner de

Da lurer jeg veldig på hvordan en "strandet" ubåt kan ha stranda midt i den dypeste jungel på øya? Eller kanskje det var en flyvende ubåt ?

Lenke til kommentar
#Liten SPOILER#

Da kan jo jeg spørre deg igjen, Kurt P, åssen i granskauen kan "The Black Rock" (skipet) ha kommet så fordømt langt inn i jungelen? Det er jo like merkelig det.

Kanskje det har vært vann der tidligere som så har trukket seg tilbake, og hvis skipet har forlist mens det fremdeles var vann der ble det liggende på selve øyen?

Basert på den teorien vil jeg tro at øyen muligens er en relativt ny øy som har "stått opp" av vannet for ikke så altfor lenge siden (kanskje rett før den franske damen kom dit). Det kan jo forklare luken også, hvis det er en ubåt. Men hvordan i all verden den ble begravd på øyen er en annen sak..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...