Gå til innhold

Lost, hva tror du de finner i hatchen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror de finner en slags tunnel som går til basen til de som "eier" øya

ja..mulig det. har ikke tent sånn. Lurer også på hvordan i helvete de kommer til å åpne den. MEN, så ikke Loch et lys som kom fra den?! Mener å huske de vise det en episode. Men så kom ikke noe mer om det senere ?

Lenke til kommentar
Lurer også på hvordan i helvete de kommer til å åpne den. MEN, så ikke Loch et lys som kom fra den?! Mener å huske de vise det en episode. Men så kom ikke noe mer om det senere ?

Det stemmer. Jeg tror de vil prøve å sprenge den opp i en av de avsluttende episode.

Lenke til kommentar

Kanskje legge til *spoiler* i topic? Tror lyset fra luka er i episode 18 eller 19. Har ikke blitt vist på norsk tv enda, afaik. Det jeg synes er litt "urovekkende" med luka, er som Sajid sa, hvorfor finnes det ikke noe håndtak på utsiden?

Men er rart, og irriterer meg litt, at vi ikke har fått vite noe mer om at faktum at luka lyste :O

Lenke til kommentar
Han ungen til han som bygger båten (husker ikke navnet :hmm: ) får jo sånne syner fikk vi jo greie på i den ene episoden, og i en senere episode sa han jo til Locke at han ikke måtte åpne den! :ohmy:

mm.sant. Liker ikke han ungen for 50øre though.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9

I neste episode kommer i hvert fall Danielle tilbake, og i promoen sier hun: "They're coming again. The others. We have only three choices; run, hide or die." Så også at de stressa med å få flåta ned til vannet :-P + At Hurley var borte med "hatchen". :---D Gleder meg.

Lenke til kommentar
Kan du vær så snill å slutte å ha spoilere i emnefeltet? Jeg har kun sett il episode 8 enda.

Det er min første spoiler, så ikke at jeg har dette som levebrød mann. Er ikke akkurat en spoiler engang. Les innlegga over, DA får du se hva spoilere er. Hvis jeg feks hadde sagt at boone dør etter å ha funnet et fly inne i jungelen sammen med Loch, så hadde det vært en spoiler. " Hva finner de i hatchen" er en ultra mild en. :dontgetit:

Lenke til kommentar
I neste episode kommer i hvert fall Danielle tilbake, og i promoen sier hun: "They're coming again. The others. We have only three choices; run, hide or die." Så også at de stressa med å få flåta ned til vannet :-P + At Hurley var borte med "hatchen". :---D Gleder meg.

hehe, han trenger bare å stå på hatchen, så kommer de inn ^^

Lenke til kommentar

hehe, han trenger bare å stå på hatchen, så kommer de inn ^^

Ihvertfall hoppe litt opp å ned :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...