Tumbleweed Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Forøvrig kjøpte jeg en Fender Stratocaster, hvorfor liker du ikke lyden av strat., tumbleweed? Nå har jeg vel ikke sagt at jeg ikke liker lyden, vel? Det var overgangen fra en Les Paul-kopi (med to humbuckere) som ble litt voldsom. Original-pickupene på min strat ble litt spinkle i sammenligning. Jeg har jo straten enda etter 26 år, har funnet frem til de pickupene jeg liker nå. Men spiller nok mest på min egenbygde telecaster. T'Weed Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvor mye sånn ca. koster en akkustisk gitar? Alt fra rundt tusenlappen til flere titusen kroner. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) det er vel lettere å starte på en akustisk gitar. kobberstrenger er vel fine å spille med eller? husk på at fingra blir herdet rimelig fort så drit langt i plast og that shit. og jeg ville ikke kjøpt en gitar brukt Endret 22. mai 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 og jeg ville ikke kjøpt en gitar brukt Gi meg ein grunn. Eg begynte å spele på stålstrengsgitar sjølv. Gikk over til elgitar etter omtrent 1/2 år. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) jeg liker ikke kjøpe sånne ting brukt, så kan det også lett bli småskader som ødelegger lyden litt (gjerne med strengoppsettet osv.) Endret 22. mai 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Vel, å kjøpe ein pent brukt gitar burde ikkje vere noko problem. Du får som oftast ein heil del meir for pengane enn ved å kjøpe nytt. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Vel, å kjøpe ein pent brukt gitar burde ikkje vere noko problem. Du får som oftast ein heil del meir for pengane enn ved å kjøpe nytt. så sant, så sant. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Personlig har jeg veldig god erfaring med å kjøpe gitar brukt. Du kan fort få mye mer gitar for pengene da, særlig hvis du har et litt stramt budsjett. Da får du også ofte "hele pakka" med gitar, bag, kabler, forsterker osv. Noe som jeg syns var veldig greit. Men pass på å gjør grundig research før du kjøper. Test gitaren, og pass på at selger virker seriøs. Ligger masse bra gitarer på finn.no Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 @ <TvK> Nå, hvordan går det? Morsomt å spille? Håper det går bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå