Grundig Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Heisann. Jeg søkte etter The Apprentice II på nettet og kom innom en fin side med litt info. Desverre linket den til en annen side med en spoiler hvor det stod hvem som vinner hele greia. Og denne personen skrev ikke *SPOILER* verken i emnetittelen eller posten. Er det noen måte jeg kan få slettet dette navnet fra minnet, slik at det kan bli spennende å følge med allikevel? Jeg mener det seriøst, ble veldig fortvilet og forbanna nå Endret 16. mai 2005 av Grundig Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Drikk deg sørpe driting og håp på at du ikke husker noe fra denne kvelden. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 hvem sier at det var fakta? slike sider har vanligvis bare rykter og spekuleringer... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Du har et veldig godt poeng, andesam. Er bare redd denne idioten har sette episodene på amerikanske kanaler eller har lastet de ned. Faen så irriterende at folk ikke kan fjøre oppmerksom på når de kommer med en spoiler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå