Åsmund Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Nedlastningene på opera pleier som regel å stoppe. Er dette ett kjent problem med opera? Fant ikke noe om det emne på opera.com, readme eller google. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Skjer rimelig ofte hos meg også.... Det er jo bare å høyreklikke => resume... Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Skjer rimelig ofte hos meg også.... Det er jo bare å høyreklikke => resume... Det er jo slitsomt i lengden. Dette er jo litt dumt hvis du laster ned en stor fil, mens du f.eks. er borte og når du kommer hjem ser du at det bare har blitt lastet ned 4 %. Da er jo det irriterende. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 istede for å lage en ny tråd så drar jeg opp denne tråden istede. dette skjer ofte hos meg, men dog vet ikke om det har blitt fikset i 8.0 likte ikke den helt så jeg har ikke prøvd så mye. det skjer for det meste bare på store filer og er litt kjett hvis man skal for en gangs skyld laste ned noe stort om natta. noen som vet om hva man kan gjøre for å forhindre at dette skjer? Lenke til kommentar
c-h-r-i-s Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Enkelt og greit... bytte nettleser... Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Etter som jeg har lagt merke til hvis du surfer eller laster ned med andre prorammer så blir de i Opera'en avbrutt. Men er noe som heter FlashGet som kan ta seg av nedlastninger. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hadde problemet tidlig i v7. v8 er det helt borte. Du kan jo gjøre hva jeg gjorde i v7: Ha HotPanel fremme, på Transfers, mens du laster ned Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 har aldri hatt problemer med det jeg, og jeg har brukt både 7 og 8. lasta ned filer opp til 1 gb uten problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå