Gå til innhold

Den store Playstation3 tråden


Prebo

Anbefalte innlegg

"00:51: PS3 BAKOVERKOMPATIBEL - Ken Kuturagi kommer på scenen, og til publikums åpenbare applaus, bekreftet han at PlayStation 3 vil være bakoverkompatibel!"

Dette er min siste nyhet hos vg. Dere?

Old nwes.. Det står på side 4 eller 5 i denne tråden :!:

Er du dum?

Jeg lurer på om alt kanskje ikke helt virker som det skal hos meg.

Nei, vg funker ikke med meg heller...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"00:51: PS3 BAKOVERKOMPATIBEL - Ken Kuturagi kommer på scenen, og til publikums åpenbare applaus, bekreftet han at PlayStation 3 vil være bakoverkompatibel!"

Dette er min siste nyhet hos vg. Dere?

Min siste er fra 00:20 :roll:

Rart? Jeg bruker Opera, ser alle nyhetene jeg.

 

Har ikke Opera 8 da....

Dere må lese litt tilbake på forumet.

Det står der.

Det er en feil med FF sånn at man må slette mellomlagringen før man kan se de nye innleggene.

Lenke til kommentar
"00:51: PS3 BAKOVERKOMPATIBEL - Ken Kuturagi kommer på scenen, og til publikums åpenbare applaus, bekreftet han at PlayStation 3 vil være bakoverkompatibel!"

Dette er min siste nyhet hos vg. Dere?

Old nwes.. Det står på side 4 eller 5 i denne tråden :!:

Er du dum?

Jeg lurer på om alt kanskje ikke helt virker som det skal hos meg.

Er det samme hos meg... :mad:

*sitte her og følge med på denne tråden* :thumbup:

Lenke til kommentar

Til alle som har prob med vg bloggen

 

01:20: PROBLEMER MED BLOGGEN - Du har kanskje merket at det er noen problemer med kommentarene i bloggen? Vel, det er tekniske problemer her hos oss, og ikke - jeg gjentar, ikke - noe som er galt med din maskin eller nettleser. Vi gjør hva vi kan for å få det fikset.

Lenke til kommentar

''The nVidia-powered graphics are twice as powerful as a GeForce 6800 Ultra. ''

 

"NVidia is working with Sony on the "RSX Reality Synthesizer" for the PS3. It will be able to produce "movie quality" graphics at 60 FPS." <- Jøss, akkurat som PS2 skulle kunne det - før den kom i salg riktignok ;)

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

01:20: PROBLEMER MED BLOGGEN - Du har kanskje merket at det er noen problemer med kommentarene i bloggen? Vel, det er tekniske problemer her hos oss, og ikke - jeg gjentar, ikke - noe som er galt med din maskin eller nettleser. Vi gjør hva vi kan for å få det fikset.

;)

Lenke til kommentar
Ser ut som om 'konsoller som kan mer enn å spille spill er tull og fullstendig unødvendig!'-tilhengerne må svelge noen kameler hvis de skal ha noen av neste generasjons konsoller...

Har svelget masse kameler allerede jeg :blush:

Neida, men jeg vet at jeg kritiserte Xbox i sin tid for å ha masse undøvendig internett-tilgang og alt mulig.

Men jeg står fortsatt for det, på en måte. Jeg kjøper en konsoll for å spille spill. Ikke for å surfe på internett og lese e-post osv. Men det betyr ikke at jeg vil al være å kjøpe PS3 bare fordi den også har disse mulighetene. ;)

Lenke til kommentar

01:17: Og enda mer - Playstation 3 vil komme til Japan i mars 2006, mens en annen versjon vil komme 3 måneder senere. forskjellen er størrelse på harddisk, og at den avansert versjonen også har mulighet for å skrive info på Blu-Ray-platene. Det er også klart at kontrollene vil være trådløse.

Lenke til kommentar
01: 22: SYV BLUETOOTH-KONTROLLERE - Helt ut av det blå har Sony bekreftet at PlayStation 3 vil ha støtte for SYV trådløse Bluetooth-kontrollere. De seks USB-portene vil i tillegg være plassert med fire i front og to bak.

:ohmy:

 

Hva i himmlens navn å rike skal en med 7!

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
01: 22: SYV BLUETOOTH-KONTROLLERE - Helt ut av det blå har Sony bekreftet at PlayStation 3 vil ha støtte for SYV trådløse Bluetooth-kontrollere. De seks USB-portene vil i tillegg være plassert med fire i front og to bak.

:ohmy:

 

Hva i himmlens navn å rike skal en med 7!

Kan man lure på ja :!:

YAY 7-player!!!

Ser for meg masseslagsmål i Tekken 6 :D

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
01: 22: SYV BLUETOOTH-KONTROLLERE - Helt ut av det blå har Sony bekreftet at PlayStation 3 vil ha støtte for SYV trådløse Bluetooth-kontrollere. De seks USB-portene vil i tillegg være plassert med fire i front og to bak.

:ohmy:

 

Hva i himmlens navn å rike skal en med 7!

Hvem har stor nok tv til at det skal funke greit?

Lenke til kommentar
01: 22: SYV BLUETOOTH-KONTROLLERE - Helt ut av det blå har Sony bekreftet at PlayStation 3 vil ha støtte for SYV trådløse Bluetooth-kontrollere. De seks USB-portene vil i tillegg være plassert med fire i front og to bak.

:ohmy:

 

Hva i himmlens navn å rike skal en med 7!

Spille multiplayer-spill? :D

Neida... har aldri trengt mer enn 2 hittil :p

Lenke til kommentar

Mulig dette er skrevet tidligere:

 

Sony also unveiled the PS3's graphics chip, the RSX "Reality Synthesizer based on Nvidia technology. The GPU will be capable of 128bit pixel precision, 1080p resolution, some of the highest HD resolution around. It also has over 300 million transistors lager than any processor available commercially today. It was manufactured using the 90nm process with 8 layers of metal. The RSX is more powerful than two GeForce 6800 ultras, which would cost rough $1000 if bought today

Lenke til kommentar
01: 22: SYV BLUETOOTH-KONTROLLERE - Helt ut av det blå har Sony bekreftet at PlayStation 3 vil ha støtte for SYV trådløse Bluetooth-kontrollere. De seks USB-portene vil i tillegg være plassert med fire i front og to bak.

:ohmy:

 

Hva i himmlens navn å rike skal en med 7!

Hvem har stor nok tv til at det skal funke greit?

Og hvordan dele opp skjermen i 7? Hvorfor ikke 8??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...