Gå til innhold

Den store Playstation3 tråden


Prebo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sony also laid out the technical specs of the device. The PlayStation 3 will feature the much-vaunted Cell processor, which will run at 3.2 Ghz and feature 2.18 teraflops of performance. It will sport 256mb XDR main RAM at 3.2 Ghz, have 256MB of GDDR VRAM at 700mhz, a detachable 2.5 inch HDD slot, six usb 2.0 ports, Memory Stick Duo, a SD slot, a compact flash memory slot, Compact flash slot, 2 hdmi outputs, 1 av multi out, 1 SPDIF optical output, and 1-gigabit Ethernet built in port

 

Er xbox 360 kraftigere?

det er kanskje dette denne grafen prøver å vise, ps3 er sterkere

 

 

 

8784671701491003.JPG

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!11 :!: :p:cry: PS3 PS3 PS 3!!!!!!!

Stoler ikke helt på den grafen. Tror ikke en vanlig PC er så dårlig. Eller PS3 så overlegen.

 

Unskyld vis det blir litt langt mellom innleggene jeg kommenterer, men det kommer så utrolig mange innlegg her på en gang. Greier nesten ikke å følge med på alt på en gang jeg. Forumet, vg`s blogg, spillmagasinet og diverse utenlandske blogger. Blir litt for mye på en gang.

Lenke til kommentar
Sony also laid out the technical specs of the device. The PlayStation 3 will feature the much-vaunted Cell processor, which will run at 3.2 Ghz and feature 2.18 teraflops of performance. It will sport 256mb XDR main RAM at 3.2 Ghz, have 256MB of GDDR VRAM at 700mhz, a detachable 2.5 inch HDD slot, six usb 2.0 ports, Memory Stick Duo, a SD slot, a compact flash memory slot, Compact flash slot, 2 hdmi outputs, 1 av multi out, 1 SPDIF optical output, and 1-gigabit Ethernet built in port

 

Er xbox 360 kraftigere?

det er kanskje dette denne grafen prøver å vise, ps3 er sterkere

 

 

 

8784671701491003.JPG

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!11 :!: :p:cry: PS3 PS3 PS 3!!!!!!!

Stoler ikke helt på den grafen. Tror ikke en vanlig PC er så dårlig. Eller PS3 så overlegen.

 

Unskyld vis det blir litt langt mellom innleggene jeg kommenterer, men det kommer så utrolig mange innlegg her på en gang. Greier nesten ikke å følge med på alt på en gang jeg. Forumet, vg`s blogg, spillmagasinet og diverse utenlandske blogger. Blir litt for mye på en gang.

FAEN SÅ SPENNENDE må på do først :blush:

Lenke til kommentar
"00:51: PS3 BAKOVERKOMPATIBEL - Ken Kuturagi kommer på scenen, og til publikums åpenbare applaus, bekreftet han at PlayStation 3 vil være bakoverkompatibel!"

Dette er min siste nyhet hos vg. Dere?

Old nwes.. Det står på side 4 eller 5 i denne tråden :!:

Lenke til kommentar
"00:51: PS3 BAKOVERKOMPATIBEL - Ken Kuturagi kommer på scenen, og til publikums åpenbare applaus, bekreftet han at PlayStation 3 vil være bakoverkompatibel!"

Dette er min siste nyhet hos vg. Dere?

Min siste er fra 00:20 :roll:

Dette er d siste jeg har

 

 

 

01:05: DET PØSER PÅ - PlayStation 3 vil kunne spille av CD-ROM, CDR+W, DVD, DVD-ROM, DVD-R, DVD+R, i tillegg til Blu-Ray. PlayStation 3 vil kjøre med Cell-prosessoren som vil kjøre på 3.2 GHz, ha seks USB 2.0-porter, ha 256MB XDR som hoved-RAM, støtte for harddisk, Memory Stick Duo.

Også internettilgang, bilder, videokikking vil være tilgjengelig.

Lenke til kommentar
"00:51: PS3 BAKOVERKOMPATIBEL - Ken Kuturagi kommer på scenen, og til publikums åpenbare applaus, bekreftet han at PlayStation 3 vil være bakoverkompatibel!"

Dette er min siste nyhet hos vg. Dere?

Min siste er fra 00:20 :roll:

Rart? Jeg bruker Opera, ser alle nyhetene jeg.

 

Har ikke Opera 8 da....

Lenke til kommentar
"00:51: PS3 BAKOVERKOMPATIBEL - Ken Kuturagi kommer på scenen, og til publikums åpenbare applaus, bekreftet han at PlayStation 3 vil være bakoverkompatibel!"

Dette er min siste nyhet hos vg. Dere?

Old nwes.. Det står på side 4 eller 5 i denne tråden :!:

Er du dum?

Jeg lurer på om alt kanskje ikke helt virker som det skal hos meg.

Endret av Beistet
Lenke til kommentar
"00:51: PS3 BAKOVERKOMPATIBEL - Ken Kuturagi kommer på scenen, og til publikums åpenbare applaus, bekreftet han at PlayStation 3 vil være bakoverkompatibel!"

Dette er min siste nyhet hos vg. Dere?

Min siste er fra 00:20 :roll:

Rart? Jeg bruker Opera, ser alle nyhetene jeg.

 

Har ikke Opera 8 da....

"Opera" vha er det da? mer info mer ifno!!!!!!! skriv mer info SKRiV!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...