iCar Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 ja nå kom det en lang en fra vg, som jeg ikke vil poste her:P Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Noe som ikke helt stemmer? Ifølge Gamespot er PS3 blitt vist; "At its pre-E3 press conference, Sony Computer Entertainment gave the world its first look at the PlayStation 3, as it now is officially called." Mens VG sier den ikke er blitt vist fram ennå. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ser ut som om 'konsoller som kan mer enn å spille spill er tull og fullstendig unødvendig!'-tilhengerne må svelge noen kameler hvis de skal ha noen av neste generasjons konsoller... Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Sony also laid out the technical specs of the device. The PlayStation 3 will feature the much-vaunted Cell processor, which will run at 3.2 Ghz and feature 2.18 teraflops of performance. It will sport 256mb XDR main RAM at 3.2 Ghz, have 256MB of GDDR VRAM at 700mhz, a detachable 2.5 inch HDD slot, six usb 2.0 ports, Memory Stick Duo, a SD slot, a compact flash memory slot, Compact flash slot, 2 hdmi outputs, 1 av multi out, 1 SPDIF optical output, and 1-gigabit Ethernet built in port Er xbox 360 kraftigere? det er kanskje dette denne grafen prøver å vise, ps3 er sterkere JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!11 :!: PS3 PS3 PS 3!!!!!!! Stoler ikke helt på den grafen. Tror ikke en vanlig PC er så dårlig. Eller PS3 så overlegen. Unskyld vis det blir litt langt mellom innleggene jeg kommenterer, men det kommer så utrolig mange innlegg her på en gang. Greier nesten ikke å følge med på alt på en gang jeg. Forumet, vg`s blogg, spillmagasinet og diverse utenlandske blogger. Blir litt for mye på en gang. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ja det blir litt for mye her. Blir helt svett jeg Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "00:51: PS3 BAKOVERKOMPATIBEL - Ken Kuturagi kommer på scenen, og til publikums åpenbare applaus, bekreftet han at PlayStation 3 vil være bakoverkompatibel!" Dette er min siste nyhet hos vg. Dere? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "00:51: PS3 BAKOVERKOMPATIBEL - Ken Kuturagi kommer på scenen, og til publikums åpenbare applaus, bekreftet han at PlayStation 3 vil være bakoverkompatibel!"Dette er min siste nyhet hos vg. Dere? Min siste er fra 00:20 Lenke til kommentar
0069 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Sony also laid out the technical specs of the device. The PlayStation 3 will feature the much-vaunted Cell processor, which will run at 3.2 Ghz and feature 2.18 teraflops of performance. It will sport 256mb XDR main RAM at 3.2 Ghz, have 256MB of GDDR VRAM at 700mhz, a detachable 2.5 inch HDD slot, six usb 2.0 ports, Memory Stick Duo, a SD slot, a compact flash memory slot, Compact flash slot, 2 hdmi outputs, 1 av multi out, 1 SPDIF optical output, and 1-gigabit Ethernet built in port Er xbox 360 kraftigere? det er kanskje dette denne grafen prøver å vise, ps3 er sterkere JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!11 :!: PS3 PS3 PS 3!!!!!!! Stoler ikke helt på den grafen. Tror ikke en vanlig PC er så dårlig. Eller PS3 så overlegen. Unskyld vis det blir litt langt mellom innleggene jeg kommenterer, men det kommer så utrolig mange innlegg her på en gang. Greier nesten ikke å følge med på alt på en gang jeg. Forumet, vg`s blogg, spillmagasinet og diverse utenlandske blogger. Blir litt for mye på en gang. FAEN SÅ SPENNENDE må på do først Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 "00:51: PS3 BAKOVERKOMPATIBEL - Ken Kuturagi kommer på scenen, og til publikums åpenbare applaus, bekreftet han at PlayStation 3 vil være bakoverkompatibel!"Dette er min siste nyhet hos vg. Dere? Old nwes.. Det står på side 4 eller 5 i denne tråden :!: Lenke til kommentar
iCar Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "00:51: PS3 BAKOVERKOMPATIBEL - Ken Kuturagi kommer på scenen, og til publikums åpenbare applaus, bekreftet han at PlayStation 3 vil være bakoverkompatibel!"Dette er min siste nyhet hos vg. Dere? Min siste er fra 00:20 Dette er d siste jeg har 01:05: DET PØSER PÅ - PlayStation 3 vil kunne spille av CD-ROM, CDR+W, DVD, DVD-ROM, DVD-R, DVD+R, i tillegg til Blu-Ray. PlayStation 3 vil kjøre med Cell-prosessoren som vil kjøre på 3.2 GHz, ha seks USB 2.0-porter, ha 256MB XDR som hoved-RAM, støtte for harddisk, Memory Stick Duo. Også internettilgang, bilder, videokikking vil være tilgjengelig. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "00:51: PS3 BAKOVERKOMPATIBEL - Ken Kuturagi kommer på scenen, og til publikums åpenbare applaus, bekreftet han at PlayStation 3 vil være bakoverkompatibel!"Dette er min siste nyhet hos vg. Dere? Min siste er fra 00:20 Rart? Jeg bruker Opera, ser alle nyhetene jeg. Har ikke Opera 8 da.... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Viser de ikke frem designet til Ps3 idag eller? Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) FAEN SÅ SPENNENDE må på do først Tørr du det da. Er du redd for å miste noe. Det går jo så for unna her. Du har ikke skangs til å følge med på forumet vis du går på do. Endret 16. mai 2005 av 100smiles Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Viser de ikke frem designet til Ps3 idag eller? De trekker det ut, men det kommer nok *bare holde alle folka på Gamer forumet våkne en stund til. Bare plage dem litt til * , tenker nok Ken Kutargi nå. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) "00:51: PS3 BAKOVERKOMPATIBEL - Ken Kuturagi kommer på scenen, og til publikums åpenbare applaus, bekreftet han at PlayStation 3 vil være bakoverkompatibel!"Dette er min siste nyhet hos vg. Dere? Old nwes.. Det står på side 4 eller 5 i denne tråden :!: Er du dum? Jeg lurer på om alt kanskje ikke helt virker som det skal hos meg. Endret 16. mai 2005 av Beistet Lenke til kommentar
0069 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "00:51: PS3 BAKOVERKOMPATIBEL - Ken Kuturagi kommer på scenen, og til publikums åpenbare applaus, bekreftet han at PlayStation 3 vil være bakoverkompatibel!"Dette er min siste nyhet hos vg. Dere? Min siste er fra 00:20 Rart? Jeg bruker Opera, ser alle nyhetene jeg. Har ikke Opera 8 da.... "Opera" vha er det da? mer info mer ifno!!!!!!! skriv mer info SKRiV!!!!! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Aaaah. Jeg vil ha bilder! Nå! Vurderer å fikse meg en toast her nå... 0069: www.google.no Endret 16. mai 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå