Gå til innhold

Den store Playstation3 tråden


Prebo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:D nei men bare se på det da hvor mye folk som følger med (combatkenneth, Prebo, Wimba, ehs5, zefler, Nevnarion, 100smiles, graastein, atticus, dookie, 2mass, zokra, Yakamoto, ra_berg, adilr17, mcgroven, BTK, FredrikFredrik, Hurley, Fanta Boy, drvcd, midnight_walker, 4WheelDrive) det er spennende ser jeg :cool:
Lenke til kommentar
Og folkens.. Det er ikke sikkert Sony slenger frem Ps3 med en gang..

Og for å pirre nysgjerrigheten din litt ekstra, kan jeg fortelle at jeg nettopp snakket med en representant for Sony. Hva kunne han fortelle meg? Jo, at selve PlayStation 3-maskinen vil vises fram i dag. Ikke bare bilder, ikke bare video - men altså maskinen i sin helhet.
Lenke til kommentar

fra vg blogg

 

"00:45: DET FØRSTE FRA PRESSEKONFERANSEN - Pressekonferansen startet som vanlig med litt skryt over hva Sony har oppnådd med PlayStation 2, og hvordan de har definert og revolusjonert den digitale underholdningen. PlayStation Portable blir henvist til som den neste revolusjonen.

 

Dermed kom Kaz Hirai opp på scenen, og åpner med "Er dere spent over E3?", et utrolig døllt spørsmål jeg ikke skal bry med meg å kommentere engang. (Ja, jeg er spent).

 

Han drar opp tallene: 90 millioner solgte PS2-maskiner. Han drar fakta om hvor populære Sony er, og ikke minst at Microsoft ikke kan måle seg med disse fakta."

Lenke til kommentar
PlayStation 3 announced for 2006

Sony confirms the name and release window of its next-generation console in Los Angeles, will use Blu-Ray disc format.

 

GameSpot will update this story with more details from and complete video coverage of the Sony Computer Entertainment press conference soon.
Lenke til kommentar
fra vg blogg

 

"00:45: DET FØRSTE FRA PRESSEKONFERANSEN - Pressekonferansen startet som vanlig med litt skryt over hva Sony har oppnådd med PlayStation 2, og hvordan de har definert og revolusjonert den digitale underholdningen. PlayStation Portable blir henvist til som den neste revolusjonen.

 

Dermed kom Kaz Hirai opp på scenen, og åpner med "Er dere spent over E3?", et utrolig døllt spørsmål jeg ikke skal bry med meg å kommentere engang. (Ja, jeg er spent).

 

Han drar opp tallene: 90 millioner solgte PS2-maskiner. Han drar fakta om hvor populære Sony er, og ikke minst at Microsoft ikke kan måle seg med disse fakta."

Jeg ser ikke dette med verken IE eller FF :cry:

Lenke til kommentar

vg blogg

 

"00:46: Gode nyheter for Metal Gear-fans. Hideo Kojima ga ut detaljer, samtidig som han avslørte at han vil skrive historien atter en gang. Mer detaljer rundt MGS4 vil komme senere i konferansen. Det er også rykter rundt en GTA Next til PS3-lanseringen nå."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...