Gå til innhold

Den store Playstation3 tråden


Prebo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min plan er å starte forsiktig med en Xbox og HD TV til jul (viss lommeboka sier det er greit) Så går jeg for PS3 til sommeren og så får jeg se når jeg kjøper Revolution. Hadde egentligt ikke tenkt på nintendo. Men den nye kontrollen virker sprek :whistle:

 

Men det er helt klart PS3en som er høydepunktet.....(gammel sony fan boy) :whistle:

Lenke til kommentar
Er det helt uteluket at PS3 kommer til jul?

I såfall blir det nok xbox360 på meg. Ekstremt stor tabbe av sony å ikke ha konsollen klar til jul.

Tabbe og tabbe.. De tjener nok penger på "fanboys" som meg som klarer seg med pc fram til PS3 og MGS4 :innocent:

 

Revolution står også på handlelisten min.

Lenke til kommentar
Er det helt uteluket at PS3 kommer til jul?

I såfall blir det nok xbox360 på meg. Ekstremt stor tabbe av sony å ikke ha konsollen klar til jul.

Før julen som kommer nå ? Garantert. Spørs vel om den i det hele tatt kommer ut før jul 2006. Ingen dato satt i Japan enda en gang.

 

Og som regel så lanserer Sony konsollene sine 6-9 måneder her etter Japan.

Lenke til kommentar
Er det helt uteluket at PS3 kommer til jul?

I såfall blir det nok xbox360 på meg. Ekstremt stor tabbe av sony å ikke ha konsollen klar til jul.

Før julen som kommer nå ? Garantert. Spørs vel om den i det hele tatt kommer ut før jul 2006. Ingen dato satt i Japan enda en gang.

 

Og som regel så lanserer Sony konsollene sine 6-9 måneder her etter Japan.

Vel de sa at de ville lansere den på verdensbasis og ikke bare i japan.....(altså en verdenslansering) på lik linje med Xbox. Det vil bare være på et litt senere tidspunkt. Sony har ikke råd til å tape så mye markedsandel til Xbox ved å vente et år med å lansere den. Det er snakk om penger og markedsandeler. Ingenting annet. :roll:

Lenke til kommentar
Sony har ikke råd til å tape så mye markedsandel til Xbox ved å vente et år med å lansere den. Det er snakk om penger og markedsandeler. Ingenting annet. :roll:

En av grunnen til at det ikke er sikkert at PS3 kan risikere å komme før sent i 2006 eller 2007. Blir ikke X360 en suksess som gjør at Sony må få fingeren ut, så har de ikke et stort behov for å lansere PS3. Som du sa Sony er ikke så rike, kontra Microsoft, og Sony tjener nå gode penger på produksjon av PS2 Slim versjonen. I motsetning til det de vil tjene (les: tape på kort sikt) når PS3 kommer.

Lenke til kommentar
Sony har ikke råd til å tape så mye markedsandel til Xbox ved å vente et år med å lansere den. Det er snakk om penger og markedsandeler. Ingenting annet. :roll:

En av grunnen til at det ikke er sikkert at PS3 kan risikere å komme før sent i 2006 eller 2007. Blir ikke X360 en suksess som gjør at Sony må få fingeren ut, så har de ikke et stort behov for å lansere PS3. Som du sa Sony er ikke så rike, kontra Microsoft, og Sony tjener nå gode penger på produksjon av PS2 Slim versjonen. I motsetning til det de vil tjene (les: tape på kort sikt) når PS3 kommer.

Let's face it. Xbox er den første konsollen av den nye genrasjonen. Den er overhypa delux. Den ble avdekket på MTV og amerikanerne elsker Xbox. Så den vil nok slå an. Jeg skal skaffe meg en XBox for crying out loud!.....Så ps3 kommer nok om ikke så alt for lenge. For Microsoft vil selge så mye de klarer så lenge de har monopol på nestegenrasjonsmarkede.

 

Er det noe microsoft kan så er det å skvise ut konkurenter. Det vet sony. :whistle:

Lenke til kommentar

Blir PS3 på meg uansett hvor lenge jeg må vente! Jeg er 100% sikker på at det er verdt det. Xbox 360 uten HDDVD-ROM spiller er helt på trynet.

 

Gode grunner til å velge PS3!

 

1. De skuffa oss ikke med PlayStation!

2. De skuffa oss heller ikke med PS2!!

3. Da vil de heller ikke skuffe oss med PS3!

 

Ang. Nintendo, jeg forbinder Nintendo som Guden over spill, de skapte spill.

Men nå i det siste så synes jeg de ikke har klart det som Playstation har klart.

Nintendo fokuserer for mye på Asia og glemmer Europa, altfor mye hentai og sitt eget opplegg.

Nintendo 64 og GameCube skuffa veldig! "shame on you nintendo!"

 

Når det gjelder media så har jeg valgt BlueRay sin side, ikke bare fordi alle de store er med der og BlueRay vinner...

Men fordi jeg synes personlig at BlueRay er det nye formatet, de oppnår de kravene jeg stiller.

 

OBS til alle Xbox 360 vs. PS3 folk!

 

Jeg ser mange skriver Xbox 360 vs. PS3! Hva er det for noe?? Ta å sammenlign Xbox 360 med noe som er på nivået med den da!

Det blir heller Xbox 360 vs. PS2.

Du kan ikke sammenligne en Lada og Ferrari, det sier jo seg selv og ikke noe mere å si om den saken.

Lenke til kommentar
OBS til alle Xbox 360 vs. PS3 folk!

 

Jeg ser mange skriver Xbox 360 vs. PS3! Hva er det for noe?? Ta å sammenlign Xbox 360 med noe som er på nivået med den da!

Det blir heller Xbox 360 vs. PS2.

Du kan ikke sammenligne en Lada og Ferrari, det sier jo seg selv og ikke noe mere å si om den saken.

:nei:

Gi oss en god grunn for at ps3 blir så overlegen x360 som du sier...

Argumentene dine er jo dårligere enn krabbe med vaniljesaus.

Lenke til kommentar
1. De skuffa oss ikke med PlayStation!

2. De skuffa oss heller ikke med PS2!!

3. Da vil de heller ikke skuffe oss med PS3!

Rosenborg vant i forifjor, og de vant i fjor og derfor vil de vinne i år også... ehh, neimen de gjør visst ikke alikevel... Så rart, og jeg som er helt blind fan uansett hva de gjør... :!:

 

PS3 blir utvilsomt en fet maskin, men det er Xbox 360 og. Forøvrig er Xbox 360 vs PS2 en latterlig konstruksjon; dagens Xbox er jo allerede overlegen PS2 både teknisk og når det gjelder muligheter som f.eks Xbox Live.

 

Ellers er jo formatkrigen om neste generasjons lagringsmedier for bl.a. film særs uheldig; Sony som har store eierinteresser i både film og musikk vil selvfølgelig pushe sitt format via PS3 og tåler å tape penger fordi det er enorme gevinster å hente i film- og musikkdivisjonene sine hvis Bluray blir det nye standardformatet.

 

MS derimot har liten motivasjon for å 'hjelpe' tredjepart (filmselskaper o.l.) siden de selv ikke har noe å tjene senere på å gjøre konsollen merkbart dyrere nå ved å gi folk en 'gratis' HD-DVD-spiller. De første par årene vil jo uansett HD-DVD/Bluray bli et valg om hva slags filmer man vil se; studioet som eier Lord of The Rings-rettighetene har jo f.eks. sagt at det eneste next-gen formatet filmene vil slippes på er HD-DVD og ikke Bluray.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...