Gå til innhold

Den store Playstation3 tråden


Prebo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis den kommer i 2007 vil jo teknologien i pc bransjen være på lik høyde med grafikken en ps3 være ogigjen da gjør den det som har skjedd meg ps2. At spillet tar igjen hardwaren for fort så spill industrien ikke får utnyttet spillene sine. Spill blir hakkete osv.. Men sånn vil det kansje alltid være?

Lenke til kommentar
pc grafikken kommer sikkert ikke til å ta igjen ps3 grafikken i 2007, jeg tror kanskje det blir i 2009,

Sannsynligvis kommer det til å skje i 2006 rent hw messig. Men grunnet at software utviklerene må ta hensyn til forskjellige os, cpu, osv. vil det ta enda lengre før spillene vil utnytte hardwaren fullt ut. Konsollene slipper å ta hensyn til dette, men de vil bruke en stund før de klarer å utnytte hardwaren maksimal, spesielt multicore cpu'ene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
pc grafikken kommer sikkert ikke til å ta igjen ps3 grafikken i 2007, jeg tror kanskje det blir i 2009,

Jeg tror at konsoller vil fortere bli utkonkurrert av PC-er nå enn hva de gjorde ved forrige genrasjon. For hver nye genrasjon skjermkort er det nesten en verden av forskjell, 64bits prosessorer rusher fremover.

Lenke til kommentar
Eh trodde at PS3 skulle komme våren 2006 jeg? :ermm:

Ikke nødvendigvis. Blir ikke X360 en suksess så kan Sony utsette PS3'en for å melke enda mer PS2. Samt de kan bli ferdig med å designe PS3 uten å stresse livet av seg. Og ikke minst få laget sikkelige utviklingsverktøy, noe som f.eks. ID har klaget over.

Lenke til kommentar
pc grafikken kommer sikkert ikke til å ta igjen ps3 grafikken i 2007, jeg tror kanskje det blir i 2009,

Jeg tror at konsoller vil fortere bli utkonkurrert av PC-er nå enn hva de gjorde ved forrige genrasjon. For hver nye genrasjon skjermkort er det nesten en verden av forskjell, 64bits prosessorer rusher fremover.

Ikke nødevendigvis. Konsollene som kommer nå er mye bedre enn de forrige generasjons konsollene og vi vet jo alle hva de fikk til. I nestegenerasjons-konsollene er det mye bedre maskinvare. Det betyr jo ikke dermed sagt at alt blir bedre fordi utviklerne må jo kunne utnytte maskinen på riktig måte. Men de nye konsollene støtter pixel shadere og soft shadows så det er nok det som blir det revolusjonære innen grafikken. Og det er der pcer vil slite på grunn av et OS som alt må kjøres på.

Lenke til kommentar
pc grafikken kommer sikkert ikke til å ta igjen ps3 grafikken i 2007, jeg tror kanskje det blir i 2009,

2009? Neppe!

 

ps3 skulle vaere dobbelt så raskt som en pc med dobble 6800ultra grafikkort etter hva jeg har hoert. Dobble 7800GTX er jo allerede dem noe raskere, snart kommer ati med nytt grafikkort å sen er det 1år og 4måneder igen til 2007. Da er sikkert neste generation grafikbrikker ute på markedet allerede.

Lenke til kommentar

Grafikk grafikk grafikk grafikk grafikk

Det er det eneste det prates om. Grafikk er ikke alt! Det hjelper ikke om en PC er bedre enn en konsoll når en konsoll har fantastiske eksklusive spill, eller spill som uansett ER best på konsoll. :roll:

Om PC-grafikken tar igjen PS3-grafikken i 2005, 2007, 2009 eller 2078, hvem bryr seg? Jeg lar ikke være å kjøpe en PC bare fordi jeg kjøper PS3, og omvendt.

Lenke til kommentar

 

Vist du snur to bananer og legger de på golvet, og så plasserer du hode på en støvsuger ved siden av så har du Playtation 3 designet.. :innocent:

 

Hvis du tar en gammal stasjonar Pc fra 1989, og sprayer den Hvit, og Vips så har du Xboks 360. Poenget er at designet er DRi* gammal. Den er jo bare firkanta, som forige boksen, faktisk navna passa, Boks, the X "boks" :innocent:

Lenke til kommentar

ps3 skulle vaere dobbelt så raskt som en pc med dobble 6800ultra grafikkort etter hva jeg har hoert. Dobble 7800GTX er jo allerede dem noe raskere, snart kommer ati med nytt grafikkort å sen er det 1år og 4måneder igen til 2007. Da er sikkert neste generation grafikbrikker ute på markedet allerede.

Skjønner ikke hvordan dere egentlig kan sammenligne skjermkort på PC og på konsoll, tenk litt da, en Ps2 har et skermkort som er mye svakere en dagens 6800 ultra, allikevel så har den veldi bra grafikk, tenk på spill som Gt4, Metall Gear Solid 3, osv.

Lenke til kommentar
pc grafikken kommer sikkert ikke til å ta igjen ps3 grafikken i 2007, jeg tror kanskje det blir i 2009,

Jeg tror at konsoller vil fortere bli utkonkurrert av PC-er nå enn hva de gjorde ved forrige genrasjon. For hver nye genrasjon skjermkort er det nesten en verden av forskjell, 64bits prosessorer rusher fremover.

Hvis du ikke vet, så støtter PS3 124bits :innocent:

Lenke til kommentar

 

Vist du snur to bananer og legger de på golvet, og så plasserer du hode på en støvsuger ved siden av så har du Playtation 3 designet..  :innocent:

 

Hvis du tar en gammal stasjonar Pc fra 1989, og sprayer den Hvit, og Vips så har du Xboks 360. Poenget er at designet er DRi* gammal. Den er jo bare firkanta, som forige boksen, faktisk navna passa, Boks, the X "boks" :innocent:

Så utrolig godt sagt :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...