Prebo Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Det heter ''Den store Playstation3 tråden'' for en grunn! Skal dere diskutere spillutvalg og Xbox VS Playstation kan dere ta det i denne tråden! Lenke til kommentar
Stru Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Må si at jeg gleder meg til PS3. Prisen kommer jeg ikke til å bry meg noe særlig om, det er bare snakk om litt prioritering. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Lurer på om det blir Xbox360 eller denna... Er litt vanskelig.. Er det sånn at man kan snakke og sånn på den? Er det innebygget innternet på en måte? Og hvis dere skal kjøpe en, kommer dere til å ta den til 2000,- eller den til 3500,-? Stor forskjell? Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 http://www.gamespot.com/news/2005/07/22/news_6129611.html "I'm aware that with all these technologies, the PS3 can't be offered at a price that's targeted towards households. I think everyone can still buy it if they wanted to," said Kutaragi to a mostly Japanese crowd. "But we're aiming for consumers throughout the world. So we're going to have to do our best [in containing the price]." Then Kutaragi issued a somewhat ominous warning. "I'm not going to reveal its price today. I'm going to only say that it'll be expensive," he stated. Ser ut som om playstation 3 kan bli ganske så dyr! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Den blir nok dyr, men jeg kommer nok ikke til å kjøpe den med en gang den kommer ut. Kommer hvertfall ikke til å stresse med å skaffe nok penger til den kommer. Venter litt til den faller i pris, for det vil den gjøre ganske fort. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 En ting som er dumt på både PS2 og PS3 (som de tok vekk etter PSX) er at man MÅ ha strøm til konsollen for å ta ut CD'en. Og viss de skal ha det systeme som jeg ser på bildene nå, burde de ha en "eject" knapp på spillekontrollern. På en passende plass, i forhold til PSP Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg skal så definitivt ha meg en PS3....Det har egentligt aldri vert noe tvil. Hadde den komt ut før jul så hadde jeg holdt meg borte fra X-box....men nå er desverre ikke det tilfelle. Derfor kjøper jeg meg også en 360 for å korte ned ventetiden. Grunner til at jeg vil ha PS3 mer en andre konsoller Cell prosessoren. Spillene Grafikkortet Blue ray brenner Kontrollene Å ja...Fanboy Jeg vet det er en del snakk om hva som er ingame og hva som ikke er det. Sony har mange skeptikere i forhold til sist gang. Men mange av klippene der var rendret i real time. For eksempel Unreal 4.....Det viste de ganske bra var i real time. Og det så jo ganske bra ut. Fight Night var også muligens i Real time. Virket ganske overbevisende. Mange av de andre tech demoene var også det. Mens mange av de Spill trailerne selvfølgelig ikke var det. Siden utviklerne ikke har hatt store tiden til å lage noe som kan være inn game. Trenger et game for det liksom. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg skal helt klart ha PS3. For meg så ser det ut som om denne kommer til å bli den beste maskinen. Jeg liker spillene som kommer ut på PS, så jeg holder meg til det. Har aldri hatt sansen for Xbox. Noe jeg lurer på er hvordan det blir med de trådløse kontrollerne. Går de på batterier som må bytte ut etter en liten stund? Hvor lang tid i så fall? Eller kommer de med batteri og lader å putte kontrolleren på? Sånn som noen mus har. Ellers så ser maskina ut som om den blir skikkelig bra. Gleder meg til å spille MGS4 på den. Men kommer nok ikke til å kjøpe den før den har falt en god del i pris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Dere som sier at jeg kommer ikke til å kjøpe med en gang..og prisene kommer til å falle etc. tar skrekkelig feil. Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan prisene kan falle på et produkt som selges billigere enn det koster å lage det. Selfølgelig kan jeg ta gruelig feil, men "I have a hunch" Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 De leser vel de historiske trendene. Blant annet kan en se på prisutviklingen som både X-Box og PS2 har hatt. Ingen ting tyder på at det vil bli en annerledes prisutvikling. I tillegg vil produksjonskostnadene synke i takt med volumet og utviklingen (ny teknologi vil gjøre selve produksjonen billigere, blant anne kan en samle flere brikker til en felles brikke, osv.) Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg i hvert fall snakker ikke om å vente måneder. Jeg snakker om å vente år. Samme som jeg gjorde med de forrige PS konsollene. Det blir nok for dyrt for meg i begynnelsen. Sier jeg nå da hehe, man vet jo aldri heller. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg skal ha Xbox360 med det første ihvertfall når den kommer på grunn av at The Elder Scrolls 4 Oblivion kommer til den konsollen. Men om det viser seg at spillet også kommer til PS3 og om det kanskje blir en remake av Final Fantasy 7 til PS3, vil jeg selge xboxen tvert og anskaffe en PS3. Dessuten ser jo PS3en mye kulere ut enn Xboxen da! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg i hvert fall snakker ikke om å vente måneder. Jeg snakker om å vente år. Samme som jeg gjorde med de forrige PS konsollene. Det blir nok for dyrt for meg i begynnelsen. Sier jeg nå da hehe, man vet jo aldri heller. Det samme gjorde jeg med PS2 også, ventet i 2 år før jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er det verdt å vente 2 år for å spare 2.000? For noen, ja. For andre, nei. Tror jeg tar meg råd til å ligge på topp. Likevel er det noe i det. La første parti gå unna, få litt bug-fixes og kvittes med noen barnesykdommer. Så få en konsoll som funker. For meg er det mer kvaliteten enn prisen. Vi vet jo alle at de første XBoxene og PS2-ene bråker mer enn de som kom et halvår etter. Lenke til kommentar
0069 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Er det verdt å vente 2 år for å spare 2.000?For noen, ja. For andre, nei. Tror jeg tar meg råd til å ligge på topp. Likevel er det noe i det. La første parti gå unna, få litt bug-fixes og kvittes med noen barnesykdommer. Så få en konsoll som funker. For meg er det mer kvaliteten enn prisen. Vi vet jo alle at de første XBoxene og PS2-ene bråker mer enn de som kom et halvår etter. ikke dumt...nei men jeg skal kjøpe den i høst om et år uansett hvilken lyd jeg skal få fra min maskin Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg i hvert fall snakker ikke om å vente måneder. Jeg snakker om å vente år. Samme som jeg gjorde med de forrige PS konsollene. Det blir nok for dyrt for meg i begynnelsen. Sier jeg nå da hehe, man vet jo aldri heller. Det samme gjorde jeg med PS2 også, ventet i 2 år før jeg kjøpte den. Jeg kjøpte min PS2 når det virkelig ble grunn til å ha den, i mai/juni 2002 når Final Fantasy X kom. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Bestill ps3 her allerede:P http://www.playstation3.no/webshop/index.php?cPath=25 Lenke til kommentar
zokra Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Noen som blir med å lage en norsk ps3 fan-side? Med tester av spill osv når det kommer... ps3norge.no er ledig så vi kan jo bruke det domene så det står i stil med pspnorge.no Endret 4. august 2005 av zokra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 De leser vel de historiske trendene. Blant annet kan en se på prisutviklingen som både X-Box og PS2 har hatt. Ingen ting tyder på at det vil bli en annerledes prisutvikling. I tillegg vil produksjonskostnadene synke i takt med volumet og utviklingen (ny teknologi vil gjøre selve produksjonen billigere, blant anne kan en samle flere brikker til en felles brikke, osv.) Neppe. Her er det ikke snakk om småtterier. Sony kommer til å tape mer en folk kan drømme om. At utvikling av nye prødukter gjør at prisen på de gamle synker kommer heller ikke til å skjer før lenge (les: lenge) etter den lir utgitt Lenke til kommentar
zokra Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Amazon selger nå PS3 til samme pris som de selger xbox360, 299 dollar (1 926 kroner). Dette var jo utrolig billig! Link Endret 18. august 2005 av zokra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå