Gå til innhold

Den store Playstation3 tråden


Prebo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit nok at kontrolleren er “Conceptual Design”, men jeg synes ikke selve konsollen er så mye å rope 'hurra' for heller. Den ligner mye heller på noe man har på kjøkkenet enn i stua.

 

På den annen side, Xbox 360, ser ut som noe man har på barnerommet. En leke. Jaja, samme pokker egentlig, bare spillene blir bra. :love:

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller ser den skriften på konsollen akkurat lik ut som skriften i "spider-man" filmen?

Det er ikke bare deg, det er helt bevisst gjort av Sony. Om du så E3-presentasjonen til Sony så kunne du se at ved hver grafiske fremvisning så var det Spiderman dem viste. Dem viste spiderman i ny oppløsning og dem viste Spiderman flyvende rundt mens det var et billøp på gang i gatene. USA elsker Spiderman og nå skal også USA elske PS3..

Endret av Djevlen
Lenke til kommentar
Sannsynligvis om 1,5-2 år. Da iberegnet et halvt år forsinkelse etter lansering i japan evnt USA. Sannsynlig verdens lansering en gang i sommer/andre halvår 2006, forløpig er PS3 og Revolution vaporware i forhold til X360 som har omtrent lovet lansering tidsnok til julesalget.

sommer 2006 :omg: såååååååå :huh: lang tid igjen !!!! gleder meg sinnsyk til PS3 :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...