Gå til innhold

Den store Playstation3 tråden


Prebo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men herregud, designet spiller jo ikke den største rollen akkurat, er jo som sagt ikke den man ser på når man spilleR!

For den hardcore gamer så betyr designet lite.. Men for de andre betyr designet mye, ikke alle vil ha en stor stygg boks stående i stuen... ;)

xbox solgte no ganske så bra den, ikke akkurat så fryktelig pen.. ;)

Har jeg sakt den solgte dårlig? Sier bare at den kunne sikkert ha solgt bedre om designet var mer gjennomtenkt.. Men det er noe vi aldri får vite

Lenke til kommentar
ja det er jo klart, design selger. det burde jeg jo vite med min utdannelse hvertfall. :p

 

men mener bare at dårlig design hindrer ikke folk i og kjøpe et godt produkt.

Jo på en måte... Se bare i Japan, der Xbox så vidt seller... Det er pga designet (og mangelen på japanske spill...)

 

raziel014: PS1 var sikkert en lekkerbisk i sin tid! Mens jeg mener PS2 designet er flott, mye bedre enn GC og Xbox..

 

Men alt dette er jo bare en smakssak, så det er egentlig ikke noe å diskutere..

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
ja det er jo klart, design selger. det burde jeg jo vite med min utdannelse hvertfall. :p

 

men mener bare at dårlig design hindrer ikke folk i og kjøpe et godt produkt.

Jo på en måte... Se bare i Japan, der Xbox så vidt seller... Det er pga designet (og mangelen på japanske spill...)

 

raziel014: PS1 var sikkert en lekkerbisk i sin tid! Mens jeg mener PS2 designet er flott, mye bedre enn GC og Xbox..

 

Men alt dette er jo bare en smakssak, så det er egentlig ikke noe å diskutere..

Feil! Xbox har faktisk slått GameCube i Japan(eller kina)! ;)

Lenke til kommentar
Har ikke jeg lest at PS3 blir utstyrt med et Ageia physX kort også? DET blir ihvertfall konge! :D

Nei, men i likhet med Xbox360 vil Ageia NovodeX API'en også bli tilgjenglig for PS3.

 

The PlayStation 3 Cell architecture is very similar to the hardware design of the Ageia chip, so the PC will be able to get superaccelerated also. The Ageia NovodeX API, when they bring it over to the PlayStation 3, will be very fast, very powerful--similar to the Ageia [chip]. But the cool thing about that is if someone's lead moneymaking platform is the PlayStation 3, they're going physics up the wazoo because they have so much power.
Lenke til kommentar
Har ikke jeg lest at PS3 blir utstyrt med et Ageia physX kort også? DET blir ihvertfall konge! :D

Som MistaPi påpeker, det er XBOX 360 som vil ha Novodex APIen. Men PS3 har jo CELL-prosessoren, med 7 DSP'er integrert, så de trenger jo ikke den Ageia physX-prosessoren. CELL banker nok den ned i støvlene når det gjelder AI/physics-kraft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...