Gå til innhold

Den store Playstation3 tråden


Prebo

Anbefalte innlegg

InGame :dribble:

Det spørs nok litt; sjekk dette intervjuet med en av utviklerne - legg merke til at han konsekvent lar være å svare på om det er real-time ingame eller ikke:

 

Is the Killzone sequence a fair example of what people can expect from realtime gameplay on PlayStation 3?

 

Jan-Bart: Yeah, it's basically a representation of the look and feel of the game we're trying to make.

 

>>> Hele intervjuet her

Leste det nettopp selv. Jeg har ingen tro på at det er IG...

 

Is the Killzone sequence a fair example of what people can expect from realtime gameplay on PlayStation 3?

 

Jan-Bart: Yeah, it's basically a representation of the look and feel of the game we're trying to make.

 

Det må vel sies å være en tilståelse?

Bullshit hele veien. Når Unreal Tech utviklerne sier at dem nettopp fikk et TIDLIG utkast til developement kit for PS3 for 2 månded siden, sier det seg selv at all den andre grafikken var rendret. Unreal tech demoen til PS3 er den eneste demonstrasjonen som har demonstrert hvordan in-game grafikk vil kunne bli.

 

Mange av trailerne var bare mock-ups, for å demonstrere hvordan gameplayet kan bli. Sony ble nok litt for desperate for å kontre 360 og for å ha noe klart til E3. Ikke det at Microsoft er noe bedre, men dem har iallefall ikke prøvd å gi inntrykk av at rendret grafikk er in-game grafikk. De brukte i stedet bare innleide "fans" til presentasjonen for å få opp stemningen :)

Endret av hishadow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jepp, men PS3 er jo faktisk sterk nok til å dra ekstremt bra grafikk da.. :)

Joda, jeg håper jo at neste generasjon konsoller vil kunne levere den slags grafikk jeg og :) Det jeg reagerer på er at slike filmsnutter lett oppfattes som 'the real deal', noe de sannynligvis ikke er på det nåværende tidspunkt.

Lenke til kommentar

Done!

 

Fantastisk grafikk får vi på PS3, og om ikke like bra som det på Killzonevideoen, så ganske nærme!

 

Ta frem de første spillene på PS2, og sammenlign de med de nye grafikkbombene, dere ser en stor forskjell!

 

Og til dere som mener at Sony koker ihop tall; (PS3 er x ganger raskere enn PS2 o.l.) det er tross alt ett stor hav i teknologisk forskjell... ;)

Lenke til kommentar
Apropos 'juksing' for å skryte opp grafikken - sjekk disse to:

 

''Screenshot'' fra The Getaway på PS2 (Fra april 2000...)

 

Screenshot fra selve spillet

 

Noen som ser den *lille* forskjellen :!:

 

Sony har jo en lang historie når det gjelder å gjøre slike ting (ikke dermed sagt at andre produsenter ikke juger...) og kommer utrolig nok unna med det gang på gang uten betydelige riper i lakken. Nå er heldigvis nettet blitt såpass vidtrekkende at man ikke lenger kan gjemme bort tidligere løgner; ting blir lagret og spredd verden over. Det blir moro å ta frem Killzone-videoen for å sammenligne når selve spillet slippes.

nei

Lenke til kommentar
Apropos 'juksing' for å skryte opp grafikken - sjekk disse to:

 

''Screenshot'' fra The Getaway på PS2 (Fra april 2000...)

 

Screenshot fra selve spillet

 

Noen som ser den *lille* forskjellen  :!:

 

Sony har jo en lang historie når det gjelder å gjøre slike ting (ikke dermed sagt at andre produsenter ikke juger...) og kommer utrolig nok unna med det gang på gang uten betydelige riper i lakken. Nå er heldigvis nettet blitt såpass vidtrekkende at man ikke lenger kan gjemme bort tidligere løgner; ting blir lagret og spredd verden over. Det blir moro å ta frem Killzone-videoen for å sammenligne når selve spillet slippes.

nei

* Høyere detalj for texture i CGI utgave (faktisk ganske så mye)

* Jaggies i spillet

* Lagt lavere kompleksitet for modeller i spillet.

* Motion Blur i CGI utgave

 

Burde være bevis nok for at man ikke kan stole på dette firmaet. I tillegg til at spillet ble slaktet.

Lenke til kommentar

jeg synes at disainet spiller ingen rolle når jeg spiller så ser jeg ikke på konsolen men på sjarmen, men jeg synes at disainet var bra...

designet ja. :) måtte bare rette på deg. :p

 

synes designet er rimelig bra, ser kul ut når den står oppreist, men synes den blir litt merkelig når den ligger.

 

men herregud, designet spiller jo ikke den største rollen akkurat, er jo som sagt ikke den man ser på når man spilleR!

Lenke til kommentar
men herregud, designet spiller jo ikke den største rollen akkurat, er jo som sagt ikke den man ser på når man spilleR!

For den hardcore gamer så betyr designet lite.. Men for de andre betyr designet mye, ikke alle vil ha en stor stygg boks stående i stuen... ;)

Lenke til kommentar
Apropos 'juksing' for å skryte opp grafikken - sjekk disse to:

 

''Screenshot'' fra The Getaway på PS2 (Fra april 2000...)

 

Screenshot fra selve spillet

 

Noen som ser den *lille* forskjellen  :!:

 

Sony har jo en lang historie når det gjelder å gjøre slike ting (ikke dermed sagt at andre produsenter ikke juger...) og kommer utrolig nok unna med det gang på gang uten betydelige riper i lakken. Nå er heldigvis nettet blitt såpass vidtrekkende at man ikke lenger kan gjemme bort tidligere løgner; ting blir lagret og spredd verden over. Det blir moro å ta frem Killzone-videoen for å sammenligne når selve spillet slippes.

nei

Altså.. Bare en idiot kan trodde på at den grafikken der kom fra en PS2 maskin! Men det var den gangen, hardwaren er milevis bedre enn de usle 300MHz PS2 har.. Jeg sier ikke at grafikken blir likeb ra som på Killzonevideoen, men dne blir ikke mye dårligere...

Lenke til kommentar

Designet til PS3 ser lekkert og fint ut. Mye bedre enn den nye Xboxen synes jeg. PS3 ser på en måte litt mer minimalistisk ut, noe som passer seg bra til en konsoll.

 

Og når det gjelder grafikken så må dere ikke glemme at PS3 skal (vistnok) være 25 ganger raskere enn PS2 da. Hevder Sony ihvertfall.

Men uansett så vil PS3 bli et beist av en maskin! (Kanskje jeg kan dele prosessorkraften til pcen min?)

Lenke til kommentar
men herregud, designet spiller jo ikke den største rollen akkurat, er jo som sagt ikke den man ser på når man spilleR!

For den hardcore gamer så betyr designet lite.. Men for de andre betyr designet mye, ikke alle vil ha en stor stygg boks stående i stuen... ;)

xbox solgte no ganske så bra den, ikke akkurat så fryktelig pen.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...