Gå til innhold

Den store Playstation3 tråden


Prebo

Anbefalte innlegg

ja om ett år får vi nok tver som støtter 1080p til ca halve prisen vil jeg tro, sånn som prisene har stupt i det siste.

Kanskje det blir for optimistisk? Men håper det sjølvsagt. :D

ja.. men prisene har hvertfall stupt veldig i løpet av det siste året på flat tv'er . du kan nå få en 32" flat tv til 9.990 på elprice. så prisen vil kanskje ikke halvere seg, men jeg er sikker på at den vil gå ned med hvertfall 20% :thumbup: spesielt hvis vi tenker på at det fort blir 18 måneder til vi ser PS3 her sånn som de nedprioriterer EU.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ifølge denne artikkelen på VG så er grafikken i Killzone II som ble vist på E3 messen in game grafikk. Da sier jeg bare :dribble:

 

Til "kåre klut" det er LCD som er fremtiden ikke plastma, hvorfor tror du at prisen på plastma har stupt så kraftigt i forholdt til LCD. 42" plastma til 10k. Det sier jo seg selv at kvaliteten er drit. :p Pluss en 30" LCD tilsvarer en 32" bildersørs TV så jeg er rimelig sikker på at de fleste er enige med meg at en 30" holder på gutteromet :)

Lenke til kommentar
InGame :dribble:

Det spørs nok litt; sjekk dette intervjuet med en av utviklerne - legg merke til at han konsekvent lar være å svare på om det er real-time ingame eller ikke:

 

Is the Killzone sequence a fair example of what people can expect from realtime gameplay on PlayStation 3?

 

Jan-Bart: Yeah, it's basically a representation of the look and feel of the game we're trying to make.

 

>>> Hele intervjuet her

Lenke til kommentar
Ifølge denne artikkelen på VG så er grafikken i Killzone II som ble vist på E3 messen in game grafikk. Da sier jeg bare :dribble:

 

Til "kåre klut" det er LCD som er fremtiden ikke plastma, hvorfor tror du at prisen på plastma har stupt så kraftigt i forholdt til LCD. 42" plastma til 10k. Det sier jo seg selv at kvaliteten er drit. :p Pluss en 30" LCD tilsvarer en 32" bildersørs TV så jeg er rimelig sikker på at de fleste er enige med meg at en 30" holder på gutteromet :)

Du bør nok lese det der en gang til. Jeg sier ikke mer :!:

Lenke til kommentar
InGame :dribble:

Det spørs nok litt; sjekk dette intervjuet med en av utviklerne - legg merke til at han konsekvent lar være å svare på om det er real-time ingame eller ikke:

 

Is the Killzone sequence a fair example of what people can expect from realtime gameplay on PlayStation 3?

 

Jan-Bart: Yeah, it's basically a representation of the look and feel of the game we're trying to make.

 

>>> Hele intervjuet her

Tiden vil vise, men personlig er jeg 100% overbevist om at dette på ingen måte er real-time.

 

En Sony dude sa til Gamespot (på direkte spørsmål om det er real-time) "It is rendered on the PS3 hardware", og det er hva man kaller deniable bullshit.

 

Jeg kan også rendre syke ting på min PC med en Maya pakke...problemet er bare at jeg må rendre i måneder før jeg kan vise frem ting som kan ligne på Killzone 2.

 

Når sony på neste E3 viser frem Killzone 2 spillbart og det ikke er i nærheten av de tingene de viste i år kan de referere til at de ikke har løyet direkte...for det ble jo rendret på PS3 hardware.

 

Verden er til for å bedras.

Lenke til kommentar
InGame :dribble:

Det spørs nok litt; sjekk dette intervjuet med en av utviklerne - legg merke til at han konsekvent lar være å svare på om det er real-time ingame eller ikke:

 

Is the Killzone sequence a fair example of what people can expect from realtime gameplay on PlayStation 3?

 

Jan-Bart: Yeah, it's basically a representation of the look and feel of the game we're trying to make.

 

>>> Hele intervjuet her

Leste det nettopp selv. Jeg har ingen tro på at det er IG...

 

Is the Killzone sequence a fair example of what people can expect from realtime gameplay on PlayStation 3?

 

Jan-Bart: Yeah, it's basically a representation of the look and feel of the game we're trying to make.

 

Det må vel sies å være en tilståelse?

Lenke til kommentar
Ser for meg et Tony Hawk-spill til PS3! :green:

 

Lurer på hva prisen er når den blir lansert..

:hmm: hmm vet noen om priser til Spill som skal selges til PS3?

Blir nok rundt 500-600kr.

 

Jeg er mest interessert i å vite prisen på konsollen, men det er det vel ingen som vet ennå! :p

Lenke til kommentar

Apropos 'juksing' for å skryte opp grafikken - sjekk disse to:

 

''Screenshot'' fra The Getaway på PS2 (Fra april 2000...)

 

Screenshot fra selve spillet

 

Noen som ser den *lille* forskjellen :!:

 

Sony har jo en lang historie når det gjelder å gjøre slike ting (ikke dermed sagt at andre produsenter ikke juger...) og kommer utrolig nok unna med det gang på gang uten betydelige riper i lakken. Nå er heldigvis nettet blitt såpass vidtrekkende at man ikke lenger kan gjemme bort tidligere løgner; ting blir lagret og spredd verden over. Det blir moro å ta frem Killzone-videoen for å sammenligne når selve spillet slippes.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
hahaha 30"???....nå kan du få 42" plasma QPvision til kr 9890,- :dribble:

Du kanke ha Plasma veit du! Bare LCD som er bra veit du ;)

Nå har jeg ikke sagt at plasma er verken bra eller at jeg skal ha det :p

 

Kun at det var veeeldig billig. Er klar over at plasma er på vei ut sammens med "vanlig" LCD. Husker ikke hva det nå heter, men den nye generasjon LCD tv`er er visst fremtiden!

Har selv en 19" LCD pc skjerm og syntes kvaliteten på den er veldig mye bedre en kompisen min sin 42" plasma ;)

Lenke til kommentar
Apropos 'juksing' for å skryte opp grafikken - sjekk disse to:

 

''Screenshot'' fra The Getaway på PS2 (Fra april 2000...)

 

Screenshot fra selve spillet

 

Noen som ser den *lille* forskjellen :!:

 

Sony har jo en lang historie når det gjelder å gjøre slike ting (ikke dermed sagt at andre produsenter ikke juger...) og kommer utrolig nok unna med det gang på gang uten betydelige riper i lakken. Nå er heldigvis nettet blitt såpass vidtrekkende at man ikke lenger kan gjemme bort tidligere løgner; ting blir lagret og spredd verden over. Det blir moro å ta frem Killzone-videoen for å sammenligne når selve spillet slippes.

jepp, men PS3 er jo faktisk sterk nok til å dra ekstremt bra grafikk da.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...