Gå til innhold

Den store Playstation3 tråden


Prebo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fant eks Denne

 

480p, 720p, 1080i, 480i

 

ikke 1080p ;) den bør vel helst ha oppløsning på 1920x1080 eller mer for å klare å vise ordentlig 1080p\i ? det er jo det som er oppløsninga på 1080p\i.

HEHEHEH klarte og lese feil jeg hehehehhe :!:

 

men hvordan blir ps3 spill på tver med lavere oppløsning en 1080p da tro?

Lenke til kommentar
Jeg fant eks Denne

 

480p, 720p, 1080i, 480i

 

ikke 1080p ;) den bør vel helst ha oppløsning på 1920x1080 eller mer for å klare å vise ordentlig 1080p\i ? det er jo det som er oppløsninga på 1080p\i.

HEHEHEH klarte og lese feil jeg hehehehhe :!:

 

men hvordan blir ps3 spill på tver med lavere oppløsning en 1080p da tro?

Da blir det Xbox 360 kvalitet :yes::D

Lenke til kommentar

Som som denne TV`en. Har støtte for det meste inkludert den oppløsningen som man trenger. For min del synes jeg at for mitt bruk (PS3 HD-DVD osv) synes jeg at en 30" eller 32" LCD-TV med en oppløsning 1366x768 HDTV Redy holder for meg til en nett summ av 16000kr :D Har ikke plass pga bor ennå hos foreldrene mine og gutteromet mitt er ikke av den store sorten heller. :p

Lenke til kommentar
Går i surr med disse hdtv standarene, men ps3 vill vell ha fin grafikk på alle typer tv`er, til og med vanlige ikke flate vill jeg tro.

Jup men uten en HD-Redy LCD-TV vil du ikke oppleve i nærheten av hva den teknologien har å tilby hvis du bruker en vanlig bilderørs TV. Du kan selvfølgelig bruke vanlig TV men mye av vitsen forsvinner også da ;)

Lenke til kommentar
er det bare jeg som synes designet på ps3'en var litt kjedelig rett og slett?

og stikken.. så litt "herslig" ut.

Alle så ræva ut. og jeg syns ps3 så best ut av dem, selvom den heller ikke var et glimt for øye. :no: (bortsett fra det herlige materiale den er laget av... Pusset aliminium eller noe sånn :p )

Og før du hetser kontrollen... form en banan og hold den som en spillkontroll... :thumbup:

Lenke til kommentar
Som som denne TV`en. Har støtte for det meste inkludert den oppløsningen som man trenger. For min del synes jeg at for mitt bruk (PS3 HD-DVD osv) synes jeg at en 30" eller 32" LCD-TV med en oppløsning 1366x768 HDTV Redy holder for meg til en nett summ av 16000kr :D Har ikke plass pga bor ennå hos foreldrene mine og gutteromet mitt er ikke av den store sorten heller. :p

Modellinformasjon for Philips 37PF9830

Modellstatus Kommende modell

Markedspris: kr 49 995,-

 

 

Er du morsom? :D :!:

Lenke til kommentar
Som som denne TV`en. Har støtte for det meste inkludert den oppløsningen som man trenger. For min del synes jeg at for mitt bruk (PS3 HD-DVD osv) synes jeg at en 30" eller 32" LCD-TV med en oppløsning 1366x768 HDTV Redy holder for meg til en nett summ av 16000kr :D Har ikke plass pga bor ennå hos foreldrene mine og gutteromet mitt er ikke av den store sorten heller. :p

Modellinformasjon for Philips 37PF9830

Modellstatus Kommende modell

Markedspris: kr 49 995,-

 

 

Er du morsom? :D :!:

Dette var jo et eksempel da. Man trenger ikke å betale 50 tusen kroner for å oppleve HD kvalitet. Finnes jo mye rimligere TV`er som gjør samme jobben pluss prisene stuper jo uansett. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...