Gå til innhold

Den store Playstation3 tråden


Prebo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kilzone 2 så umåtelig bra ut  :evil:

Da blir du nok skuffet :)

Graffiken blir nok god. Men ja vi må ta videoane med ei klype salt.

Den var jo laget av et eksternt CGI firma. Man kan jo ikke utgi sånt for å være et spill.

Var den?

:thumbdown:

:hmm:

 

Det ville vært det ultimate rip-off hvis det viser seg at in-game et totalt annerledes enn videoen. Det er greit med litt skryt, men dette blir da løgn!

Hvis det er firkantede spikermennesker og tamme effekter....

Lenke til kommentar

Den Killzone videoen var vist bare et eksempel på hvordan Killzone 3 kommer til å se ut når det en gang i fremmtiden kommer til PS3. Killzone 2 kommer vist eksklusivt til PS2 ifølge det jeg har fått med meg. ;)

 

Det er ikke noe jeg har funnet på men hvorvidt Gamereactor sine kilder stemmer vites ikke.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Den Killzone videoen var vist bare et eksempel på hvordan Killzone 3 kommer til å se ut når det en gang i fremmtiden kommer til PS3. Killzone 2 kommer vist eksklusivt til PS2 ifølge det jeg har fått med meg. ;)

 

Det er ikke noe jeg har funnet på men hvorvidt Gamereactor sine kilder stemmer vites ikke.

Ok.. Forandret til Killzone Next

Lenke til kommentar
Den Killzone videoen var vist bare et eksempel på hvordan Killzone 3 kommer til å se ut når det en gang i fremmtiden kommer til PS3. Killzone 2 kommer vist eksklusivt til PS2 ifølge det jeg har fått med meg. ;)

 

Det er ikke noe jeg har funnet på men hvorvidt Gamereactor sine kilder stemmer vites ikke.

Det gamereactor skriver der er jo helt feil. De sier at de screenshotsa er fra killzone 2. Men de screenshotsa er fra killzone-vidoen som ble vist på E3 for PS3.

Lenke til kommentar
Prisen på PS3 kommer til å ligge under $500 :thumbup:

Ikke dårlig det for et monster av en maskin.

http://www.gamespot.com/news/2005/05/18/news_6125423.html

Hmm... Rundt 3500,- spenn.. I statene ja! I Norge kommer staten til å plusse på moms, spillavgift, dvdavgift, ekstra penger til statenavgift, tollavgift, flyavgift og såklart trenger du en snubleforsikring...

 

Prisen kommer fort opp i 4-5000 her til lands ja... ;)

Lenke til kommentar

Gjør meg ingen ting. Den skal jeg ha med en gang uansett...

Kjøpte min xbox to dager etter lansering i USA. Med stepdown-adapter, to handkontroller, tre spill og reise kostet herligheten meg nærmere 9000,- Men det var verd hver krone å kunne spille halo i et halvt år før noen andre fikk fingra i den. :love:

Lenke til kommentar
Ja, så snart PS3 kommer innenfor grensene til dyre Norge så blir det nok høyere priser på den. Huffameg. Jeg kommer nok ikke til kjøpe den med en gang den kommer. Det har jeg garantert ikke råd til. Må nok vente til prisen daler litt...

*Legge vekk litt smårusk hver uke fremover*

Lenke til kommentar
Ja, så snart PS3 kommer innenfor grensene til dyre Norge så blir det nok høyere priser på den. Huffameg. Jeg kommer nok ikke til kjøpe den med en gang den kommer. Det har jeg garantert ikke råd til. Må nok vente til prisen daler litt...

*Legge vekk litt smårusk hver uke fremover*

Ja, jeg skal seriøst begynne å spare NÅ. :w00t:

Lenke til kommentar
syns ikke det var SÅ bra jeg heller. fikk nesten mer lyst på X360 men tror jeg skal ta PS3 fordet :p

 

foresten fins det i det hele tatt 1080p HDTVer å få kjøpt i Norge enda?

Joda men husker at når PS2 kom ut for en del år siden så likte jeg ikke designet på denne men har blitt vant til det etterhvert og elsker designet på den nå. Jeg synes ikke at PS3 designet er så verst jeg. I bun og grunn har jo Sony tatt Ps2 som utgangspunkt når de designet PS3 i mine øyne. PS3 er ikke så firekantet i formen no lengre som Ps2 så ja, jeg likte designet på maskinen. :love:

 

Ang det om det finnes HDTV LCD_TV`er i Norge som støtter 1080p, ja det finns men da skal du fader meg drite en haug med penger fordi disse koster nemlig over 70 tusen kroner og oppover. ;)

Det finnes da rimeligere tver her til lands som støtter 1080p, men det kommer jo an på hvor stor tv man skal ha da.

Lenke til kommentar
syns ikke det var SÅ bra jeg heller. fikk nesten mer lyst på X360 men tror jeg skal ta PS3 fordet :p

 

foresten fins det i det hele tatt 1080p HDTVer å få kjøpt i Norge enda?

Joda men husker at når PS2 kom ut for en del år siden så likte jeg ikke designet på denne men har blitt vant til det etterhvert og elsker designet på den nå. Jeg synes ikke at PS3 designet er så verst jeg. I bun og grunn har jo Sony tatt Ps2 som utgangspunkt når de designet PS3 i mine øyne. PS3 er ikke så firekantet i formen no lengre som Ps2 så ja, jeg likte designet på maskinen. :love:

 

Ang det om det finnes HDTV LCD_TV`er i Norge som støtter 1080p, ja det finns men da skal du fader meg drite en haug med penger fordi disse koster nemlig over 70 tusen kroner og oppover. ;)

Det finnes da rimeligere tver her til lands som støtter 1080p, men det kommer jo an på hvor stor tv man skal ha da.

hvis vi sier sånn 32" - 42" ca da.. jeg fant nemlig ikke noen tver på norske nettbutikker som støttet 1080p.. hvis du vet om noen linker så bare post dem :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...