Gå til innhold

Den store Playstation3 tråden


Prebo

Anbefalte innlegg

Som jeg nevnte lenger opp i tråden så var det nok en tabbe av MS å vise frem stort sett ingame-saker; det folk kommer til å huske er at PS3 sine filmsnutter så mye bedre ut enn Xbox 360, om de er kjørt i realtime eller ikke tenker ikke folk flest noe særlig over.

 

MS burde nok ihvertfall hatt et par imponerende tech-demoer som viste de teoretiske mulighetene til boksen sin.

 

På den annen side så vil vel flere av spillene til Xbox 360 være spillbare på E3, så det hadde jo slått tilbake på dem hvis det var stort sprik mellom det de viste frem og hvordan det så ut på ordentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som jeg nevnte lenger opp i tråden så var det nok en tabbe av MS å vise frem stort sett ingame-saker; det folk kommer til å huske er at PS3 sine filmsnutter så mye bedre ut enn Xbox 360, om de er kjørt i realtime eller ikke tenker ikke folk flest noe særlig over.

 

MS burde nok ihvertfall hatt et par imponerende tech-demoer som viste de teoretiske mulighetene til boksen sin.

 

På den annen side så vil vel flere av spillene til Xbox 360 være spillbare på E3, så det hadde jo slått tilbake på dem hvis det var stort sprik mellom det de viste frem og hvordan det så ut på ordentlig.

vil heller påstår det var litt dårlig gjort av sony ;)

Lenke til kommentar

Forskjellen mellom det Microsoft viste og det som Sony viste er jo at når Microsoft viser in-game, er det slik spillene blir seende ut (som du nevnte over).

 

Det som Sony viser på sin pressekonferanse er jo hva maskinen kan rendre. En slags 3DMark - test om du vil.

 

Det beste ville jo vært å utvikle et slikt bnechmark program ala 3DMark for begge konsollene og kjørt dem for å se hvem som var "best".. :hmm:

Lenke til kommentar
Det beste ville jo vært å utvikle et slikt bnechmark program ala 3DMark for begge konsollene og kjørt dem for å se hvem som var "best".. :hmm:

Det nærmeste vi kommer det er titlene som kommer både på ps3 og x360, da kan vi se hvilken versjon som er best. Altså har det beste eye-candyet og flyt, under forutsetning av at de presser konsollene mest mulig.

Lenke til kommentar
syns ikke det var SÅ bra jeg heller. fikk nesten mer lyst på X360 men tror jeg skal ta PS3 fordet :p

 

foresten fins det i det hele tatt 1080p HDTVer å få kjøpt i Norge enda?

Joda men husker at når PS2 kom ut for en del år siden så likte jeg ikke designet på denne men har blitt vant til det etterhvert og elsker designet på den nå. Jeg synes ikke at PS3 designet er så verst jeg. I bun og grunn har jo Sony tatt Ps2 som utgangspunkt når de designet PS3 i mine øyne. PS3 er ikke så firekantet i formen no lengre som Ps2 så ja, jeg likte designet på maskinen. :love:

 

Ang det om det finnes HDTV LCD_TV`er i Norge som støtter 1080p, ja det finns men da skal du fader meg drite en haug med penger fordi disse koster nemlig over 70 tusen kroner og oppover. ;)

Lenke til kommentar

Goophy: ja, men så er det en konsoll og da, og for det første så har nok SCE råd til å selge med tap for å tjene det inn på spill og utstyr, og for det andre så kjøper de inn ekstremt store antall av delene i maskinen og får nok veldig gode priser. de har jo avtaler med de eksterne leverandørene for årevis med produksjon.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...