Wooho Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Communication Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x 3 (input x 1 + output x 2) Wi-Fi IEEE 802.11 b/g Bluetooth 2.0 (EDR) Alt står på 1. siden... Men da er det vel bekreftet. Greit å vite at vanlig nettverkskabel kan bruker pga har ikke trådløst i huset akkurat nå Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 "Det er Nvidia som leverer nestegenerasjons-teknologi til PlayStation 3 (RSX), og ytelsen er dobbelt så bra som to GeForce 6800 Ultra-kort." 2stk gf6800 ultra kort koster rund 10000kr. Vis jeg har skjönnt det riktig så er cpu'en en 7kjerners 3,2ghz cpu, antagelig ikke alt for billig den heller. Hvordan kan det vaere mulig å sen selge ps3 for noen tusenlapper? Enten må de tape masse penger på å produsere maskinene eller så blir vi andre grundelig lurt når vi kjoeper pc utstyr! PS3 kommer ikke før om 1 år til, så da ser HW prisene litt annerledes ut. Promo for BlueRay og SACD Tjener penger på spill(utviklerne) Tilleggutstyr. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 "Det er Nvidia som leverer nestegenerasjons-teknologi til PlayStation 3 (RSX), og ytelsen er dobbelt så bra som to GeForce 6800 Ultra-kort." 2stk gf6800 ultra kort koster rund 10000kr. Vis jeg har skjönnt det riktig så er cpu'en en 7kjerners 3,2ghz cpu, antagelig ikke alt for billig den heller. Hvordan kan det vaere mulig å sen selge ps3 for noen tusenlapper? Enten må de tape masse penger på å produsere maskinene eller så blir vi andre grundelig lurt når vi kjoeper pc utstyr! PS3 kommer ikke før om 1 år til, så da ser HW prisene litt annerledes ut. Promo for BlueRay og SACD Tjener penger på spill(utviklerne) Tilleggutstyr. Hva? støtter ps3 sacd? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 PS3 var lekker. Da må jeg bare starte å spare til den da. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Gleder meg som en helt. Er helter spesielt kjente for å glede seg til diverse ting? Uansett, jeg liker dette designet utrolig godt, vil ta seg godt ut på tv-benken. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Umiddelbart likte jeg designet til 360 bedre, men for all del, den var ikke stygg. Det er jo innmaten som teller. Jeg bestemmer meg for hvilken jeg skal kjøpe når det kommer utførlige tester av begge to. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Gleder meg som en helt. Er helter spesielt kjente for å glede seg til diverse ting? Hahaha! Dagens gullkorn! Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 å fytti katta!! Må ha det ...bare må ha det! Spørs om kjerringa sier det samme...hehe Uansett så er det imponerende specs..å til den prisen? Kanskje ikke dyrere enn min PSP (?) Kommer ikke til å oppgradere pc`en etter dette tror jeg. Kilzone 2 så umåtelig bra ut Tenk deg dette på prosjektor eller en 42" plasma eller LCD tv..WOW! Lenke til kommentar
asad Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Gleder meg som en helt. Er helter spesielt kjente for å glede seg til diverse ting? Hahaha! Dagens gullkorn! lol.ja :!: En annen variant: Gleder meg som en gud. Og ja, guder er kjente for å glede seg. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Må ikkje vere stygge med Xanitra nå da. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Takk. Må bare si noe sånt når jeg ser en kommentar som det. zefler: Neida, det er vi ikke. Endret 17. mai 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Kilzone 2 så umåtelig bra ut Da blir du nok skuffet Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Kilzone 2 så umåtelig bra ut Da blir du nok skuffet Graffiken blir nok god. Men ja vi må ta videoane med ei klype salt. Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Kilzone 2 så umåtelig bra ut Da blir du nok skuffet Graffiken blir nok god. Men ja vi må ta videoane med ei klype salt. Den var jo laget av et eksternt CGI firma. Man kan jo ikke utgi sånt for å være et spill. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Kilzone 2 så umåtelig bra ut Da blir du nok skuffet Graffiken blir nok god. Men ja vi må ta videoane med ei klype salt. Den var jo laget av et eksternt CGI firma. Man kan jo ikke utgi sånt for å være et spill. Var den? Lenke til kommentar
Agres Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Kilzone 2 så umåtelig bra ut Da blir du nok skuffet Graffiken blir nok god. Men ja vi må ta videoane med ei klype salt. Den var jo laget av et eksternt CGI firma. Man kan jo ikke utgi sånt for å være et spill. Kilde? Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hvor på videoen så man at den var laget av et CGi firma? Jeg tviler ikke, men fint om du kunne dokumentere dette. Lenke til kommentar
Manga Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Lurer på om ikke sony kommer til å selge en usb konverter, så man kan bruke de gamle kontrollerene Det ville jo være fullt mulig. Hvis ikke vil det nok ganske snart etter lanseringen komme et 3-parts produkt som gjør samme nytten Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Hvor på videoen så man at den var laget av et CGi firma?Jeg tviler ikke, men fint om du kunne dokumentere dette. Det påståes at det er disse: http://www.axisanimation.com/ Forresten: '' Epic's Mark Rein dropped by our forums to clear up all the hoohah regarding the Playstation 3 footage from yesterday's unveiling: In addition to the Sony demos being shown by Phil Harrison, the Epic and EA presentations were the only third party portions actually running on the PS3 in real-time. But most of those movies, which I probably watched 3 or 4 during rehearsals for the event, look very achievable and some were probably rendered on the actual box but in non-real-time.'' Link: Epic's Mark Rein On Playstation 3 E3 Footage Endret 17. mai 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Grei teori, men ikke godt nok bevis. Ingen referanse til Killzone 2, bortsett fra det helghast bildet, som godt kan være fra Killzone 1. Men bevares, tar ikke noe for god fisk før jeg ser det hjemme hos meg selv, med kontrolleren i hånda, kuler som flyr i lufta, og reelt gameplay. Dette gjelder alle spillene, også X-Box 360. EDIT: Uttalelsene fra Mark Rein er jo interessante. Endret 17. mai 2005 av LioKaiser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå