Gå til innhold

Den store Playstation3 tråden


Prebo

Anbefalte innlegg

Communication

 

Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x 3 (input x 1 + output x 2)

Wi-Fi IEEE 802.11 b/g

Bluetooth 2.0 (EDR)

 

Alt står på 1. siden... ;)

Men da er det vel bekreftet. Greit å vite at vanlig nettverkskabel kan bruker pga har ikke trådløst i huset akkurat nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Det er Nvidia som leverer nestegenerasjons-teknologi til PlayStation 3 (RSX), og ytelsen er dobbelt så bra som to GeForce 6800 Ultra-kort."

 

2stk gf6800 ultra kort koster rund 10000kr.

Vis jeg har skjönnt det riktig så er cpu'en en 7kjerners 3,2ghz cpu, antagelig ikke alt for billig den heller.

Hvordan kan det vaere mulig å sen selge ps3 for noen tusenlapper?

Enten må de tape masse penger på å produsere maskinene eller så blir vi andre grundelig lurt når vi kjoeper pc utstyr!

PS3 kommer ikke før om 1 år til, så da ser HW prisene litt annerledes ut.

Promo for BlueRay og SACD

Tjener penger på spill(utviklerne)

Tilleggutstyr.

Lenke til kommentar
"Det er Nvidia som leverer nestegenerasjons-teknologi til PlayStation 3 (RSX), og ytelsen er dobbelt så bra som to GeForce 6800 Ultra-kort."

 

2stk gf6800 ultra kort koster rund 10000kr.

Vis jeg har skjönnt det riktig så er cpu'en en 7kjerners 3,2ghz cpu, antagelig ikke alt for billig den heller.

Hvordan kan det vaere mulig å sen selge ps3 for noen tusenlapper?

Enten må de tape masse penger på å produsere maskinene eller så blir vi andre grundelig lurt når vi kjoeper pc utstyr!

PS3 kommer ikke før om 1 år til, så da ser HW prisene litt annerledes ut.

Promo for BlueRay og SACD

Tjener penger på spill(utviklerne)

Tilleggutstyr.

Hva? støtter ps3 sacd?

Lenke til kommentar

å fytti katta!! :love:

Må ha det ...bare må ha det! :dribble:

 

Spørs om kjerringa sier det samme...hehe

Uansett så er det imponerende specs..å til den prisen? Kanskje ikke dyrere enn min PSP (?) Kommer ikke til å oppgradere pc`en etter dette tror jeg. Kilzone 2 så umåtelig bra ut :evil:

Tenk deg dette på prosjektor eller en 42" plasma eller LCD tv..WOW!

Lenke til kommentar
Hvor på videoen så man at den var laget av et CGi firma?

Jeg tviler ikke, men fint om du kunne dokumentere dette.

Det påståes at det er disse: http://www.axisanimation.com/

 

Forresten: '' Epic's Mark Rein dropped by our forums to clear up all the hoohah regarding the Playstation 3 footage from yesterday's unveiling:

 

In addition to the Sony demos being shown by Phil Harrison, the Epic and EA presentations were the only third party portions actually running on the PS3 in real-time. But most of those movies, which I probably watched 3 or 4 during rehearsals for the event, look very achievable and some were probably rendered on the actual box but in non-real-time.''

 

Link: Epic's Mark Rein On Playstation 3 E3 Footage

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Grei teori, men ikke godt nok bevis. Ingen referanse til Killzone 2, bortsett fra det helghast bildet, som godt kan være fra Killzone 1.

 

Men bevares, tar ikke noe for god fisk før jeg ser det hjemme hos meg selv, med kontrolleren i hånda, kuler som flyr i lufta, og reelt gameplay. Dette gjelder alle spillene, også X-Box 360. :)

 

EDIT: Uttalelsene fra Mark Rein er jo interessante. :)

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...