Gå til innhold

Den store Playstation3 tråden


Prebo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
blir litt surt å måtte kjøpe batterier til dem da, hvis ikke de er oppladbare.

De skulle visst være oppladbare etter det jeg har hørt.

bruker sikkert samme løsningen som MS, med xboxen kunne man plugge i ei ledning slik at kontrolleren ble oppladet mens man spilte.

Får håpe sony har tenkt frem det samme! :)

Lenke til kommentar
In addition to the Sony demos being shown by Phil Harrison, the Epic and EA presentations were the only third party portions actually running on the PS3 in real-time. But most of those movies, which I probably watched 3 or 4 during rehearsals for the event, look very achievable and some were probably rendered on the actual box but in non-real-time. When a system is year away, heck even with a system is 6 months away, it is reasonable to expect the power of the dev kits would still only be a fraction of the power of the final system.

ref

Lenke til kommentar

"Det er Nvidia som leverer nestegenerasjons-teknologi til PlayStation 3 (RSX), og ytelsen er dobbelt så bra som to GeForce 6800 Ultra-kort."

 

2stk gf6800 ultra kort koster rund 10000kr.

Vis jeg har skjönnt det riktig så er cpu'en en 7kjerners 3,2ghz cpu, antagelig ikke alt for billig den heller.

Hvordan kan det vaere mulig å sen selge ps3 for noen tusenlapper?

Enten må de tape masse penger på å produsere maskinene eller så blir vi andre grundelig lurt når vi kjoeper pc utstyr!

Lenke til kommentar

Dere vet det dere så på PS3 og alt sånn, ser fint ut ;) Ikke sant? Ja,men guess what! Uh..You want the truth, you think you're in titeld to the truth well, YOU CAIN'T HANDLE THE TRUTH!

 

That's right! PS3's grafikk kommer ikke til og bli så fin som den dere så på Killzone2 Unreal 7.

 

 

:p

Lenke til kommentar
"Det er Nvidia som leverer nestegenerasjons-teknologi til PlayStation 3 (RSX), og ytelsen er dobbelt så bra som to GeForce 6800 Ultra-kort."

 

2stk gf6800 ultra kort koster rund 10000kr.

Vis jeg har skjönnt det riktig så er cpu'en en 7kjerners 3,2ghz cpu, antagelig ikke alt for billig den heller.

Hvordan kan det vaere mulig å sen selge ps3 for noen tusenlapper?

Enten må de tape masse penger på å produsere maskinene eller så blir vi andre grundelig lurt når vi kjoeper pc utstyr!

PS3 kommer ikke før om 1 år til, så da ser HW prisene litt annerledes ut.

Lenke til kommentar
Gleder meg til MGS4 kommer jeg!! :dribble:

ÅÅåh jaaa :D

Spesielt nå som vi vet at Hideo skal ha styringen ;)

Jeg viste det Kojima san kunne ikke dy seg :love: Husker at han sa at han skulle gi seg etter MGS2 men laget også MGS3 noe jeg er glad for. Så absolutt er jeg kjempeglad for at han er med og gir oss storyen denne gangen også :D:love::cool:

 

Det var et stort høydepunkt for meg også  Det å vite at jeg kan bruke alle mine gamle spill på PS3.

 

Absolutt det er greit å vite at de gamle PSX (PSOne) og PS2 spillene slipper å støve i hyllene pluss at man slipper å ha både PS2 og PS3 koblet til TV`en i en og samme hylle. :D:dribble:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
noen som vet hvorfor den har 3 nettverks kort?

Har den tre nettverkskort? LOL da. På baksiden av konsollen er det jo tre nettverksutganger men trodde at den hadde både trådløst og vanlig nettverksort jeg :hmm:

Slik jeg leser det har den 3 kablet nettverkskort, wlan (til psp) og blåtann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...