Nevnarion Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Gleder meg til MGS4 kommer jeg!! ÅÅåh jaaa Spesielt nå som vi vet at Hideo skal ha styringen Lenke til kommentar
nord Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 blir litt surt å måtte kjøpe batterier til dem da, hvis ikke de er oppladbare. De skulle visst være oppladbare etter det jeg har hørt. bruker sikkert samme løsningen som MS, med xboxen kunne man plugge i ei ledning slik at kontrolleren ble oppladet mens man spilte. Får håpe sony har tenkt frem det samme! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Gleder meg til MGS4 kommer jeg!! Eg og. Men det er leeenge til. Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 In addition to the Sony demos being shown by Phil Harrison, the Epic and EA presentations were the only third party portions actually running on the PS3 in real-time. But most of those movies, which I probably watched 3 or 4 during rehearsals for the event, look very achievable and some were probably rendered on the actual box but in non-real-time. When a system is year away, heck even with a system is 6 months away, it is reasonable to expect the power of the dev kits would still only be a fraction of the power of the final system. ref Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 kunne de ikke gjort en vri for en gangs skyld og sluppet PS3 senere i år i både Japan, USA og Europa. er så surt å få vite om alle fete spill og maskiner så lenge før :\ tenk hvis de kunne gjort som MS og sluppet den mot slutten av året.... det ville vært Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 "Det er Nvidia som leverer nestegenerasjons-teknologi til PlayStation 3 (RSX), og ytelsen er dobbelt så bra som to GeForce 6800 Ultra-kort." 2stk gf6800 ultra kort koster rund 10000kr. Vis jeg har skjönnt det riktig så er cpu'en en 7kjerners 3,2ghz cpu, antagelig ikke alt for billig den heller. Hvordan kan det vaere mulig å sen selge ps3 for noen tusenlapper? Enten må de tape masse penger på å produsere maskinene eller så blir vi andre grundelig lurt når vi kjoeper pc utstyr! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Dere vet det dere så på PS3 og alt sånn, ser fint ut Ikke sant? Ja,men guess what! Uh..You want the truth, you think you're in titeld to the truth well, YOU CAIN'T HANDLE THE TRUTH! That's right! PS3's grafikk kommer ikke til og bli så fin som den dere så på Killzone2 Unreal 7. Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 "Det er Nvidia som leverer nestegenerasjons-teknologi til PlayStation 3 (RSX), og ytelsen er dobbelt så bra som to GeForce 6800 Ultra-kort." 2stk gf6800 ultra kort koster rund 10000kr. Vis jeg har skjönnt det riktig så er cpu'en en 7kjerners 3,2ghz cpu, antagelig ikke alt for billig den heller. Hvordan kan det vaere mulig å sen selge ps3 for noen tusenlapper? Enten må de tape masse penger på å produsere maskinene eller så blir vi andre grundelig lurt når vi kjoeper pc utstyr! PS3 kommer ikke før om 1 år til, så da ser HW prisene litt annerledes ut. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Skjønner ikke helt hvorfor ps3 har 3 nettverks kort. Og skjermkortet i ps3 kan vell ikke sammenlignes med 2*6800ultra (eller 4 for den sakens skyld) prismessig. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 nei, også må vi jo huske at sony får veldig gode priser da, når de kjøper inn x millioner kort om gangen, og har avtaler som gjelder stor produksjon i årevis. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 jeg syntes det beste var at Playstation 3 kan også brukes til Playstation 2 og 1 spill. Go Sony.. Gleder meg som en helt. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) *Postet i feil tråd* Endret 17. mai 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 jeg syntes det beste var at Playstation 3 kan også brukes til Playstation 2 og 1 spill. Go Sony.. Gleder meg som en helt. Det var et stort høydepunkt for meg også Det å vite at jeg kan bruke alle mine gamle spill på PS3. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Gleder meg til MGS4 kommer jeg!! ÅÅåh jaaa Spesielt nå som vi vet at Hideo skal ha styringen Jeg viste det Kojima san kunne ikke dy seg Husker at han sa at han skulle gi seg etter MGS2 men laget også MGS3 noe jeg er glad for. Så absolutt er jeg kjempeglad for at han er med og gir oss storyen denne gangen også Det var et stort høydepunkt for meg også Det å vite at jeg kan bruke alle mine gamle spill på PS3. Absolutt det er greit å vite at de gamle PSX (PSOne) og PS2 spillene slipper å støve i hyllene pluss at man slipper å ha både PS2 og PS3 koblet til TV`en i en og samme hylle. Endret 17. mai 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Svar Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 noen som vet hvorfor den har 3 nettverks kort? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 noen som vet hvorfor den har 3 nettverks kort? Har den tre nettverkskort? LOL da. På baksiden av konsollen er det jo tre nettverksutganger men trodde at den hadde både trådløst og vanlig nettverksort jeg Lenke til kommentar
Svar Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 noen som vet hvorfor den har 3 nettverks kort? Har den tre nettverkskort? LOL da. På baksiden av konsollen er det jo tre nettverksutganger men trodde at den hadde både trådløst og vanlig nettverksort jeg Slik jeg leser det har den 3 kablet nettverkskort, wlan (til psp) og blåtann. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 noen som vet hvorfor den har 3 nettverks kort? skulle vel tro at det er for å kunne spille systemlink med fler en bare to maskiner uten bruk av router og slikt.. eller kan man kanskje spille system link via wlan? det hadde vært kjekt det. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 1 til nettet og 2 til lan-nettverk Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Communication Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x 3 (input x 1 + output x 2) Wi-Fi IEEE 802.11 b/g Bluetooth 2.0 (EDR) Alt står på 1. siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå