Gå til innhold

Den store Playstation3 tråden


Prebo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utseendesmessig kunne den vært litt meir rektangelforma for min del, men fin er den :)

 

Var sugen på Xbox 360 når den vart lansert, men det blir tydeligvis eit vanskeleg valg likevel.

 

 

Hehe, jeg syntes designet var ganske stygt først.

Men nå har det vel "vokst på meg" som det heter. :)

 

Jeg skal kjøpe meg X-Box 360 tror jeg, og i 2006 kjøpe enten PS3 eller Revo.

( Hvis Revo imponerer da )

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar
OMG! Har noen her sett filmen fra killzone 2 ?? FY F*** for en grafikk, ser nesten ekte ut :dribble::D

Problemet er jo at blant annet Killzone demoen etter all sannsynlighet er snakk om pre-rendret hype slik vi har sett Sony gjøre det før.

 

Det er ingen tvil om at PS3 er en meget meget kraftig maskin, men demoene de viste er i stor grad pre-rendret, og man gjør seg selv en bjørnetjeneste hvis man tror dette er hva man vil få se når man etter hvert skaffer seg maskinen.

Lenke til kommentar
OMG! Har noen her sett filmen fra killzone 2 ?? FY F*** for en grafikk, ser nesten ekte ut :dribble::D

Problemet er jo at blant annet Killzone demoen etter all sannsynlighet er snakk om pre-rendret hype slik vi har sett Sony gjøre det før.

 

Det er ingen tvil om at PS3 er en meget meget kraftig maskin, men demoene de viste er i stor grad pre-rendret, og man gjør seg selv en bjørnetjeneste hvis man tror dette er hva man vil få se når man etter hvert skaffer seg maskinen.

hvorfor? På papiret har den ingen problemer med å kunne produsere slik grafikk..

Lenke til kommentar
OMG! Har noen her sett filmen fra killzone 2 ?? FY F*** for en grafikk, ser nesten ekte ut :dribble::D

Problemet er jo at blant annet Killzone demoen etter all sannsynlighet er snakk om pre-rendret hype slik vi har sett Sony gjøre det før.

 

Det er ingen tvil om at PS3 er en meget meget kraftig maskin, men demoene de viste er i stor grad pre-rendret, og man gjør seg selv en bjørnetjeneste hvis man tror dette er hva man vil få se når man etter hvert skaffer seg maskinen.

Pre-rendret?Hva mener du? De har fiksa på bildekvaliteten i etterkant?

Lenke til kommentar

Han har et poeng, Sony har hypet spillene sine litt før. Det har MS også gjort, for den saks skyld.

 

Men jeg vil egentlig påstå at grafikken vi ser i videoene til både PS3 og X-Box 360 er faktiske ingame bilder, eller iallfall veldig, veldig nært det vi kommer til å få når vi kjøper konsollene. Og noen av spillene ser egentlig ikke SÅ fantastiske ut, ikke mer enn man kan forvente av neste-generasjons maskiner. :)

Lenke til kommentar
hvorfor? På papiret har den ingen problemer med å kunne produsere slik grafikk..

Det nok til en viss grad sant, men previews og tech-demos må jo tas med et par klyper salt; jeg har 3 år gamle tech-demoer til mitt Radeon 9700 pro som fremdeles er råere enn det heftigste man får av spill idag.

 

Tech-demo/preview viser den teoretiske muligheten til hardwaren; ikke hva som faktisk vil komme på markedet som spill i hardwarens levetid.

 

Eksempel: Ati sin Chimp-demo fra tidlig vår 2003 (altså over 2 år gammel):

post-185-1116343224_thumb.jpg

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
Hmm...

Vet ikke helt om jeg likte den :hmm:

Eller konsollen så dritdigg ut, men ikke kontrollen(sony må jo holde seg til den gode gamle klassiske håndkontrollen :no: )

Er usikker på hvilen jeg likte best av PS3 og Xbox 360, blir nok til at jeg kjøper begge :p

 

Egentlig likte jeg bedre det fake bildet av PS3 som kom ut for en stund siden, dette:

Nei fysj! Den der er stor og klumpete!!

 

Glad designet ble som det ble...

Lenke til kommentar
Hmm...

Vet ikke helt om jeg likte den :hmm:

Eller konsollen så dritdigg ut, men ikke kontrollen(sony må jo holde seg til den gode gamle klassiske håndkontrollen :no: )

Er usikker på hvilen jeg likte best av PS3 og Xbox 360, blir nok til at jeg kjøper begge :p

 

Egentlig likte jeg bedre det fake bildet av PS3 som kom ut for en stund siden, dette:

Nei fysj! Den der er stor og klumpete!!

 

Glad designet ble som det ble...

Jeg også. Fryktet at Sony skulle drite på draget og komme opp med noe skrekkelig. Og så kommer de med denne nydelige saken som heter PS3 :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...