Selvbyggern Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 på gamspot så har de 320*240 ,mens på ign.com så har de 720*480, så det hadde vært best med ign.com Anyone? please Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Finne frem kredittkortet og betale for ditt eget medlemsskap kanskje? Lenke til kommentar
zokra Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Såg noen av filmene på vår kjære svenske tracker nå nettopp, kansje de har høyere oppløsning EDIT:Skriveleif Endret 17. mai 2005 av zokra Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Noen som har et høyoppløselig bilde av PlayStation3? Kunne tenke meg å ha det som skrivebordsbakgrunn. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Noen som har et høyoppløselig bilde av PlayStation3? Kunne tenke meg å ha det som skrivebordsbakgrunn. Se på første post i topicen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Til alle Final Fantasy-fans: Har dere sett den Final Fantasy VII High Tech demoen for PS3? Den var bare Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Noen som har et høyoppløselig bilde av PlayStation3? Kunne tenke meg å ha det som skrivebordsbakgrunn. Se på første post i topicen Ikke høyoppløselig med mindre jeg legger til store hvite områder selv Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Finne frem kredittkortet og betale for ditt eget medlemsskap kanskje? Medlemskap av ign.com er gratis Problemet er at jeg ikke klarer å logge meg inn på siden, selv om jeg har mottat brukernavn og passord Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Medlemskap av ign.com er gratis Problemet er at jeg ikke klarer å logge meg inn på siden, selv om jeg har mottat brukernavn og passord Åh, så dumt av meg å betale rundt 60 kroner i kvartalet for å få tilgang til hi-res-trailere og annet hos IGN da... Som Dead Or Alive 4-gameplay-traileren på over 450MB f.eks... Lenke til kommentar
zokra Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Medlemskap av ign.com er gratis Problemet er at jeg ikke klarer å logge meg inn på siden, selv om jeg har mottat brukernavn og passord Åh, så dumt av meg å betale rundt 60 kroner i kvartalet for å få tilgang til hi-res-trailere og annet hos IGN da... Som Dead Or Alive 4-gameplay-traileren på over 450MB f.eks... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Blir lei av at Sony sier at "The PS3 will be 2-times stronger, powerfull and so on than the X360...X360 SUCKS! Are ya'll excited about E3???\+" Lenke til kommentar
storken Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 214 GIGAFLOP MED DATAKRAFT ER JO HELT SYKT HAR HØRT AT EN VANLIG DATAMASKIN HAR CA 3 GIGAFLOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) ooooooi, nettleseren klikka, skulle ikke poste så mange innlegg! Kan en moderator slette alle utenom det første? Moderator: Ups beklager, jeg kom til å slette alle 5 innleggene. Uansett: Jeg fikk fisket tilbake innlegget ditt: Jeg snakker om å registrere meg, ikke noe founder's club member eller complete gamer member.men hvis du ikke kan laste ned filmer i høyere kvalitet, gidder jeg ikke å prøve. Endret 17. mai 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Et par av tech-demoene til Sony ser veldig bra ut; spesielt den med endene og badekaret som jo gir et visst inntrykk av hva som er mulig i spill. Men på den annen side hadde de jo en lignende demo på PS2 uten at et eneste spill har vært i nærheten av å bruke den detaljgraden. Kanskje det er en tabbe av MS å fokusere på konkrete spill og ingame-filmer istedet for å briefe med de tekniske mulighetene? Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Som jeg må si for 3 gang nå: Folk ser seg blinde på de råvare-tech-specsene. At en konsoll har slik og slik maskinvare, og en annen konsoll noe annet, trenger ikke ha noe å si for sluttproduktene. Altså spillene. Alt kommer an på kompabilitet med maskinvare innad i maskinene, hvor godt spillutviklerne klarer å utnytte kraften, hvor godt hver del er egnet til spilloppgaver, hvor godt cpuene "reelt" yter osv....At X-Box 360 har mye kraft, er vel nå kanskje hevet over en hver tvil. Godt mulig at PS3 har enda mer power, men hvor mye av denne kraften vil komme spill til gode? De "8" cpuene kan rendere video godt, de arbeider bra med tall...greit nok. Men kan de jobbe skikkelig sammen i et spill? Hvor hver cpu brukes 100%? Og hva med grafikk-kortet, vil det klare å jobbe optimalt med all den kraften CPU'ene har? Og som kjent; MHz og Ghz er ikke ensbetydende med ytelse. Når alt dette er sagt, så er det selvsagt fullt mulig at Sony faktisk har rett ang ytelse....og det vil i så fall bli veldig spennende. PS3 vil nok uansett bli kraftig nok til å konkurrere mot MS on Nintendo, det er det vel liten tvil om. Revolution er jeg spent på, men har en mistanke om at Nintendo kan ta for store sjanser her. Men håper jeg tar feil. Mye godt i vente for gamere iallfall. Endret 17. mai 2005 av LioKaiser Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Jeg tror Revolution kommer til og Reve seg til en seier i denne krigen, hvis de kommer med noe Revolusinerende(leif) Endret 17. mai 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Den videoen av Killzone 2 for PS3 må være en av de beste jeg har sett noen gang. Anbefales. Link: http://media.ps3.ign.com/media/748/748475/vids_1.html Endret 17. mai 2005 av LioKaiser Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Ordspill er moro. PS3 KoMmer til og bli magisk, Hacere vill nok Gomle i seg litt Yummy fra dette monsteret! Vennene hans vil elske dette, de liker sony! Endret 17. mai 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
zokra Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Ordspill er moro. PS3 KoMmer til og bli magisk, Hacere vill nok Gomle i seg litt Yummy fra dette monsteret! Vennene hans vil elske dette, de liker sony! hehe, tror du har rett i at hackere kommer til å kose seg med dette monstre av en maskin, blir vel en stund før noen kommer med en linuxdistro til den ettersom det er en helt ny type CPU... Endret 17. mai 2005 av zokra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå