Gå til innhold

Den store Playstation3 tråden


Prebo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Medlemskap av ign.com er gratis ;)

Problemet er at jeg ikke klarer å logge meg inn på siden, selv om jeg har mottat brukernavn og passord

Åh, så dumt av meg å betale rundt 60 kroner i kvartalet for å få tilgang til hi-res-trailere og annet hos IGN da...

 

Som Dead Or Alive 4-gameplay-traileren på over 450MB f.eks...

Lenke til kommentar
Medlemskap av ign.com er gratis ;)

Problemet er at jeg ikke klarer å logge meg inn på siden, selv om jeg har mottat brukernavn og passord

Åh, så dumt av meg å betale rundt 60 kroner i kvartalet for å få tilgang til hi-res-trailere og annet hos IGN da...

 

Som Dead Or Alive 4-gameplay-traileren på over 450MB f.eks...

:dribble:

Lenke til kommentar

ooooooi, nettleseren klikka, skulle ikke poste så mange innlegg! Kan en moderator slette alle utenom det første?

 

Moderator: Ups beklager, jeg kom til å slette alle 5 innleggene.

Uansett: Jeg fikk fisket tilbake innlegget ditt:

Jeg snakker om å registrere meg, ikke noe founder's club member eller complete gamer member.

men hvis du ikke kan laste ned filmer i høyere kvalitet, gidder jeg ikke å prøve.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Et par av tech-demoene til Sony ser veldig bra ut; spesielt den med endene og badekaret som jo gir et visst inntrykk av hva som er mulig i spill. Men på den annen side hadde de jo en lignende demo på PS2 uten at et eneste spill har vært i nærheten av å bruke den detaljgraden.

 

Kanskje det er en tabbe av MS å fokusere på konkrete spill og ingame-filmer istedet for å briefe med de tekniske mulighetene? :hmm:

Lenke til kommentar

Som jeg må si for 3 gang nå:

 

Folk ser seg blinde på de råvare-tech-specsene. At en konsoll har slik og slik maskinvare, og en annen konsoll noe annet, trenger ikke ha noe å si for sluttproduktene.

Altså spillene. Alt kommer an på kompabilitet med maskinvare innad i maskinene, hvor godt spillutviklerne klarer å utnytte kraften, hvor godt hver del er egnet til spilloppgaver, hvor godt cpuene "reelt" yter osv....At X-Box 360 har mye kraft, er vel nå kanskje hevet over en hver tvil. Godt mulig at PS3 har enda mer power, men hvor mye av denne kraften vil komme spill til gode? De "8" cpuene kan rendere video godt, de arbeider bra med tall...greit nok. Men kan de jobbe skikkelig sammen i et spill? Hvor hver cpu brukes 100%? Og hva med grafikk-kortet, vil det klare å jobbe optimalt med all den kraften CPU'ene har?

Og som kjent; MHz og Ghz er ikke ensbetydende med ytelse.

Når alt dette er sagt, så er det selvsagt fullt mulig at Sony faktisk har rett ang ytelse....og det vil i så fall bli veldig spennende. :)

PS3 vil nok uansett bli kraftig nok til å konkurrere mot MS on Nintendo, det er det vel liten tvil om.

 

Revolution er jeg spent på, men har en mistanke om at Nintendo kan ta for store sjanser her. Men håper jeg tar feil.

 

Mye godt i vente for gamere iallfall. :)

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar
Ordspill er moro. :)

PS3 KoMmer til og bli magisk, Hacere vill nok Gomle i seg litt Yummy fra dette monsteret! Vennene hans vil elske dette, de liker sony!

hehe, tror du har rett i at hackere kommer til å kose seg med dette monstre av en maskin, blir vel en stund før noen kommer med en linuxdistro til den ettersom det er en helt ny type CPU...

Endret av zokra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...