Gå til innhold

Den store Playstation3 tråden


Prebo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er noen så sprø at de sammenligner dagens grafikkkort priser til PC, med en KONSOLL som kommer på markede neste år? Tviler på at Sony bruker komplett eller andre norske nettbutikker som leverandør!

 

Slik jeg ser det så blir xbox 360(for et tøft navn) knust av PS3 når det gjelder HW. Men den kommer jo på markede mye før virker det som, så at den ikke skulle være dårligere enn PS3 skulle bare mangle. Men vi får se når spillene kommer ut. Unreal på PS3 såg ihverfall ekstremt bra ut!

Endret av toeblast
Lenke til kommentar

Altså, jeg kommer nok mest sannsynlig til å kjøpe PS3, fordi spillene der passer MEG best.

 

Nå er saken den, at alle konsollene har sine spill.

 

Nintendo har titler som; Mario, Metroid, Zelda osv! Klassikere som aldri kommer til å dø.

 

Xbox har; Halo osv....!

 

Alle konsollene har noe for enhver, smak og behag! ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor er noen så sprø at de sammenligner dagens grafikkkort priser til PC, med en KONSOLL som kommer på markede neste år? Tviler på at Sony bruker komplett eller andre norske nettbutikker som leverandør!

 

Slik jeg ser det så blir xbox 360(for et tøft navn) knust av PS3 når det gjelder HW. Men den kommer jo på markede mye før virker det som, så at den ikke skulle være dårligere enn PS3 skulle bare mangle. Men vi får se når spillene kommer ut. Unreal på PS3 såg ihverfall ekstremt bra ut!

hvis du syns det så bra ut, sjekk ut gears of war trailer til XBX360 for en sammenligning. det er og UE3 powered.

 

du finner den på xbox360 delen på ign.com

Lenke til kommentar
Jeg tror _alle_ var enige i at PS3 danket XboX 360 _grundig_ ned i støvet!!

Å? PS3 har en fordel med Cell, men jeg tror nok Xbox360 har en fordel med GPU'en. Mens RSX er en G70 @ 90nm (NV40 refresh) bygger R500 på en helt ny arkitektur. R500 vil jeg tro har en fordel med bl.a features og shader-ops, effektivitet per klokke.

 

Cell er definitivt overlegent på visse ting (FP kalkulasjoner, multi-threading), men denne forgudligjørelsen av Cell av mange, som om Sony/IBM jobber på et helt annet plan uten å være bundet til noen fysiske lover, er latterlig. IMHO.

Lenke til kommentar
Fy f***, sjekk ut Killzone demoen!

Vet den ser #¤%%# bra ut.

 

Sjå kva vi har i vente.

De som var vitne til presentasjonen i Los Angeles i dag fikk se teknologidemonstrasjoner som var i høyere kvalitet enn hva vi er vant med i de råeste mellomsekvensene i dagens spill og på høyde med flere Hollywood-animasjonsfilmer fra nyere tid.
:dribble:

 

*Sikler på tastaturet*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...