Gå til innhold

Den store Playstation3 tråden


Prebo

Anbefalte innlegg

To ting: Selfølgelig kan man ikke bruke gamle kontroller på PS3. De gamle er ikke _trådløse_. Men man kan bruke (om jeg leste rigtig) PSP som kontroll.

Ja det jo sant. Men jeg tror man kunne bruke PSP som kontroller ja.

Uansett, tror jeg skal klare å venne meg til den ;)

 

Edit: Og til dere Xbox-folk (og andre også) som sier at "jamen dere PlayStation fanboys klagde over Xbox sine multimedia-muligheter før, men nå er det liksom helt greit bla bla bla"

JA, men det jeg sa om Xbox, var at den hadde så mye muligheter, men nesten ingen interessante spill. PS2 hadde drøssevis med interessante spill, synes jeg.

Det vil PS3 også ha, og da gjør det ikke noe om den har masse ekstrastæsj. Så lenge den har spillene.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle ønske de hadde TV-tuner, det ville jo vært den ultimate multimedieboksen da. Ville jo kunne erstatte DVD opptaker og streaming fra PC.

 

Dumt at det blir såpass sen lanseringsdato på PS3, hvis den kommer ut i USA til våren -06, tar det antageligvis minst 6 måneder til før den kommer til normale priser her i Norge. Det blir vel fort de samme forsinkelsene på XBOX360, husker jo hvordan det var med Xbox.

 

Forøvrig er jo konsollene svært like i spesifikasjoner og muligheter. PS3 er klart en del råere på kraft, men i hvilken grad man klarer å utnytte dette potensialet er desto viktigere. Hvem er det som skaffer seg de beste spilltitlene?

 

En ting er sikkert, jeg vil ha ny TV! Noen som vet om konsollene kan kobles opp til PC monitor, da ville en jo kunne utnytte den høye oppløsningen de kan gi?

Lenke til kommentar

hvorfor bryr så mange seg om design på konsollene? Og bruker det, som argument for å kjøpe/ikke kjøpe konsollen. Sitter dere og SER på konsollen mens dere spiller? Jeg gir blake f i utseende, skal sikkert ha meg begge konsollne og. Vedder på at begge to har noe fantastisk å by på , og at ingen av dem er "Best".

Lenke til kommentar
Kanskje ikke det fineste designet, men den så utrolig god ut å ha i hånden.

Tenk hvis jeg ikke greier og skille Bananen min fra kontrollen, da spiser jeg kontrollen! DA SAKSØKER JEG SONY :hrm:

:!: :p:thumbup::tease:

 

men som "ehs5" sier så ser det ut som at den kommer til å sitte som hånd i hansken så da er det lite å klage over egentlig :love:

Lenke til kommentar
Kanskje ikke det fineste designet, men den så utrolig god ut å ha i hånden.

Tenk hvis jeg ikke greier og skille Bananen min fra kontrollen, da spiser jeg kontrollen! DA SAKSØKER JEG SONY :hrm:

Vedder på at en eller annen nisse i usa kommer til å gjøre det og.

 

NIssen:

"Your honor, I was feeling hungry the other day, so i tok a bite of something I THOUGHT was a bannana, to my big surprise it was a PS3 controll, i want recompansation!"

 

Dommern:

"Fair ehough, 1million american dollar to you my son for physical and mental suffering"

Lenke til kommentar
To ting: Selfølgelig kan man ikke bruke gamle kontroller på PS3. De gamle er ikke _trådløse_. Men man kan bruke (om jeg leste rigtig) PSP som kontroll.

Vet ikke åssen man i det hele tatt kan ta i bruk de gamle håndkontrollene, da jeg ikke har sett noen hånkontroll inngang på den nye ps3`en

Den er jo trådløs

 

Og ja du kan bruke pspen som kontroll, pluss spille ps3 spill på psp skjermen, HEFTIG :dribble:

Endret av adilr17
Lenke til kommentar
Kanskje ikke det fineste designet, men den så utrolig god ut å ha i hånden.

Tenk hvis jeg ikke greier og skille Bananen min fra kontrollen, da spiser jeg kontrollen! DA SAKSØKER JEG SONY :hrm:

Hahaha :!:

En gutt ble i kveld innlagt på sykehus etter at han spiste opp håndkontrolleren til sin PlayStation. Det er foreløpig ukjent hvorfor gutten gjorde dette, men politiet mener at gutten kan ha tatt feil av kontrolleren og en banan. :p

Lenke til kommentar
Kanskje ikke det fineste designet, men den så utrolig god ut å ha i hånden.

Tenk hvis jeg ikke greier og skille Bananen min fra kontrollen, da spiser jeg kontrollen! DA SAKSØKER JEG SONY :hrm:

Hahaha :!:

En gutt ble i kveld innlagt på sykehus etter at han spiste opp håndkontrolleren til sin PlayStation. Det er foreløpig ukjent hvorfor gutten gjorde dette, men politiet mener at gutten kan ha tatt feil av kontrolleren og en banan. :p

jeg vei hvorfor de laget den slik...

 

mange jenter borte i japan bruker vel kontrollene med dualshock på litt "kreative" måter... Er vel bare for å gjøre den enda mer praktisk for dem, samtidig som de gjør den god å holde i :p

Lenke til kommentar
Kanskje ikke det fineste designet, men den så utrolig god ut å ha i hånden.

Tenk hvis jeg ikke greier og skille Bananen min fra kontrollen, da spiser jeg kontrollen! DA SAKSØKER JEG SONY :hrm:

Tviler Sony lager noe som ikke ligger bra i hånden... De har sikkert mixet og trixet lenger for å finne det ultimate designet, men alikavel har de klart å bevare mange av detaljene som vi kjenner fra den orginale PS-kontrollen..

 

Ang. pris. Så vidt jeg vet kjører/kjørte Sony med tap på hver PS2 konsoll de solgte? Og det kommer de som sakt til å gjøre nå og.. Men dere kan ikke si at ''Ps3 har et GK som er bedre enn to GF6800U, og de koster 7-8000..'' Ikke sammenlign slik.. Må vite det at Sony har bestilt millionvis av samme komponentene, dermed blir det billigere.

 

Og Sony sin plan er å tene penger på spill, noe de kommer til å gjør om prisen legger seg på ca. 3500.. Om Ps3 hadde kostet 5-6000 hadde ikke mannen i gaten hatt råd, noe som hadde ført til mindre salg. Dess flere konsoller Sony seller, dess mer spill/utstyr/o.l. seller de.

 

 

Det er min oppfatning

 

God 17. Mai alle sammen :)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Kanskje ikke det fineste designet, men den så utrolig god ut å ha i hånden.

Tenk hvis jeg ikke greier og skille Bananen min fra kontrollen, da spiser jeg kontrollen! DA SAKSØKER JEG SONY :hrm:

Hahaha :!:

En gutt ble i kveld innlagt på sykehus etter at han spiste opp håndkontrolleren til sin PlayStation. Det er foreløpig ukjent hvorfor gutten gjorde dette, men politiet mener at gutten kan ha tatt feil av kontrolleren og en banan. :p

jeg vei hvorfor de laget den slik...

 

mange jenter borte i japan bruker vel kontrollene med dualshock på litt "kreative" måter... Er vel bare for å gjøre den enda mer praktisk for dem, samtidig som de gjør den god å holde i :p

lol

 

kontroll@sexleketøy ^^ 2for1

 

og verste er, er det kommer til å skje :!:

Endret av asad
Lenke til kommentar

Vet ikke om dette har vært postet før!

 

ALLTID ONLINE: Onlinestøtte blir integrert i maskinen. Det betyr økt satsing på onlinespilling, men også mulighet til å få tilgang til maskinen din uansett hvor du er i verden. For eksempel kan du ta opp et TV-program med PS3 og få tilgang til programmet med PSP via trådløst Internett. Det vil også bli mulig å kjøpe musikk og slikt.

 

Dobbelskjerm:

 

DOBBELT SKJERM: Cell-prosessoren gjør det mulig å la PS3 gjøre flere ting samtidig - for eksempel bruke to skjermer når man spiller, en til videochatting og en til selve spillet. Eller å sette to TV-skjermer ved siden av hverandre og kjøre skikkelig panorama. Blant annet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...