Gå til innhold

Den store Playstation3 tråden


Prebo

Anbefalte innlegg

Æsj. Detta syns jeg var utrolig trist design. Blir nok en Xbox 360 på meg.  :love:

sviker!

 

husk at gta4 ell hva d nå kommer til å hete kommer over ett halvt år før på ps3 enn x-box

Hæ??

 

Jeg har sagt lenge at Xbox 360 er min førsteprioritet, så får man vente å se med andre konsoller.

 

Førsteintrykket er ikke bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har opptatert 1. post... Så om en er ute etter bilder eller specs, se første post! Er det info du synest jeg burde ta med i 1. post, så PM meg, slik at vi får samlet alt på ett sted... ;)

 

Er vi fornøyde da folks?

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Har opptatert 1. post... Så om en er ute etter bilder eller specs, se første post! Er det info du synest jeg burde ta med i 1. post, så PM meg, slik at vi får samlet alt på ett sted... ;)

 

Er vi fornøyde da folks?

Ja, jeg er meget meget fornøyd. :D

Sitter her og ser på bilder av både Xbox 360 og PS3, og...PS3 er jo fantastisk vakker.

Blir spennende å se hva Nintendo kommer opp med i morgen da. Skal vi ha en ny lignende tråd da eller? ;)

Lenke til kommentar
Har opptatert 1. post... Så om en er ute etter bilder eller specs, se første post! Er det info du synest jeg burde ta med i 1. post, så PM meg, slik at vi får samlet alt på ett sted... ;)

 

Er vi fornøyde da folks?

Ja, jeg er meget meget fornøyd. :D

Sitter her og ser på bilder av både Xbox 360 og PS3, og...PS3 er jo fantastisk vakker.

Blir spennende å se hva Nintendo kommer opp med i morgen da. Skal vi ha en ny lignende tråd da eller? ;)

Ja, fy! Dette var spennende! Men jeg gidder ikke å starte den tråden da... Kanskje TCi? Han er etter min mening den mest hardbarka Nintendomannen i forumet! Men er vel samma hvem som starter tråden...

 

Gler meg til Nintendo! Skal ha meg Ps3, og ganske sikkert Revolution og.. Xbox 360 tror jeg brutter'n kjøper uansett...

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Om et par timer kommer MS til holde sin konferanse. :)

 

*Gleder deg*

 

*Gleder seg også til Revo i 18.00 tiden i morgen*

 

*Gleder seg av å være anti-fanboy, som er glad for alt av nye konsoller*

WTF! Ny pressekonferanse alt? Nei, tror jeg går å legger meg... *Trøtt*

 

Helt enig med deg Nevnarion! Vet aldri med Nintendo

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
http://media.ps3.ign.com/media/748/748468/img_2786313.html

 

Stilig bilde av spillet Warhawk for PS3. :)

Som jeg har sakt før... Alt av bilder som blir vist nå er for tidlig i prosessen til at vi kan bedømme hva Ps3 kan klare! Det er tross alt snart ett år til den kommer ;)

Selvsagt, det vet da jeg også.

Har også kommentert konsollers "teoretiske" ytelse...og konsollens "egentlige" ytelse og kraft.

 

Så jeg er langt på vei enig med deg. :)

 

Selv tror jeg kampen mellom MS, Sony og Nintendo vil være skarp som bare fy fremover. Tror ikke noen kommer til å stikke av med "seieren" med det første. :)

Lenke til kommentar
Om et par timer kommer MS til holde sin konferanse. :)

 

*Gleder deg*

 

*Gleder seg også til Revo i 18.00 tiden i morgen*

 

*Gleder seg av å være anti-fanboy, som er glad for alt av nye konsoller*

WTF! Ny pressekonferanse alt? Nei, tror jeg går å legger meg... *Trøtt*

Jeg også. Gidder ikke sitte oppe til kl. 5 for å se mer om Xbox 360.

Snille Nintendo som har sin konferanse kl. 18.00 :wee:

Lenke til kommentar
Selvsagt, det vet da jeg også.

Har også kommentert konsollers "teoretiske" ytelse...og konsollens "egentlige" ytelse og kraft.

 

Så jeg er langt på vei enig med deg. :)

 

Selv tror jeg kampen mellom MS, Sony og Nintendo vil være skarp som bare fy fremover. Tror ikke noen kommer til å stikke av med "seieren" med det første. :)

Nei, tror det blir ett race om å få skaffet seg så mange eksklusive titler som mulig...

Lenke til kommentar
Nettopp, helt enig med deg. :)

 

Ekslusive titler er et must. Også Nintendo bør satse på å skape noen nye franchises, selv om de sitter på en del sterke kort allerede. :)

Nintendo sin oppgave er å få med seg fler utviklere enn tillfellet har vært med N64 og Gamecube

 

Edit: Skal opp i 20 sider før jeg legger meg :p

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Ja, men det beror mye på om utviklerne, og da spesielt 3parts utviklerne, klarer å utnytte mulighetene maskinen gir.

Noe som selvsagt kan hende at de klarer. :)

 

Nintendo har jo tradisjonelt hatt litt vane for å være: "Our way, or the highway" mot 3 parts utviklere. Det har forhåpentligvis forandret seg. :)

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar
Jepp! Men en ting jeg ikke har sett.. Det er offisielle mål på de 2 nye konsollene... Er litt spent på de, sammenligne med PS2 og Xbox...

Ja. Når vi ser på bildene der de er sammen med håndkontrollerne så kan vi jo danne oss et visst bilde av hvor store de er...men likevel.

Mente jeg så noen i tråden her som sa at PS3 var omtrent 30 cm bred...men vet ikke om dette var bare uttalelser basert på ingenting...

PS3 så ikke så veldig stor ut på det bildet med kontrolleren hvertfall.

Lenke til kommentar
Ja. Når vi ser på bildene der de er sammen med håndkontrollerne så kan vi jo danne oss et visst bilde av hvor store de er...men likevel.

Mente jeg så noen i tråden her som sa at PS3 var omtrent 30 cm bred...men vet ikke om dette var bare uttalelser basert på ingenting...

PS3 så ikke så veldig stor ut på det bildet med kontrolleren hvertfall.

Ja, han som kom med den uttalesen hadde basert det på utrekninger ved hjelp av lengden på discopningen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...