Large Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Men går det ann å bruke de gamle dual shock da? Ser ikke slik ut, dessverre Får håpe at noen snille tredjeparts-leverandører mekker en fin god gammeldags dualshock for PS3 EDIT: jaggu meg fant jeg d ikke da jeg googla meg fram: http://www.adressa.no/kultur/spill/article480961.ece Så den nye kontrollen til PS3 vil altså ikke vibrere? Trist.. Men selv om de ikke bruker dual shock så kan jo Sony bare lage sin egen riste-motor, sånn som Microsoft og Nintendo har gjort så vidt jeg vet... Altså, uansett, så lenge kontrolleren er god å holde i så kan den gjerne se sånn ut... men vil vibrasjonen funke med playstation 1 og 2 spill da? og hva skjer med de to ps2 kontrollene mine? stusslig å kjøpe en ekstra kontroll hver gang det kommer en ny konsoll Lenke til kommentar
Lord Nerevar Indoril Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Liste over flere spill: Tekken -- Namco. Killzone -- Guerilla Vision Gran Turismo -- Polyphony Digital Formula One -- Sony Liverpool Untitled Old West Game -- Rockstar Oh-Ni -- Koei Mobile Suit Gundam -- Bandai Devil May Cry 4 -- Capcom Super Gory Wolfensdtein Style FPS -- Insomniac Metal Gear Solid 4 -- Konami PYEdentify Voice Recognition Game -- SCEA Fifth Phantom Saga -- Sega Heavenly Sword -- Sony Warhawk -- Incognito Killing Day -- Ubisoft Motor Storm -- Evolution http://ps3.ign.com/articles/614/614708p1.html Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Når den er bakoverkompatibel på spill, så burde den jo også være det på kontrollerne...mener nå jeg Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Ja, Immersion har ødelagt en del for Sony!! Vedder på at Immersion gnir seg i hendene! Lenke til kommentar
Large Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Ja, Immersion har ødelagt en del for Sony!! Vedder på at Immersion gnir seg i hendene! forundrer meg ikke om microsoft har en finger med i spillet å gjøre Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Ja, Immersion har ødelagt en del for Sony!! Vedder på at Immersion gnir seg i hendene! forundrer meg ikke om microsoft har en finger med i spillet å gjøre Det har de. Microsoft har kjøpt opp en del av Immersion. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) *dobbel post* Endret 17. mai 2005 av zokra Lenke til kommentar
zokra Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Ja, Immersion har ødelagt en del for Sony!! Vedder på at Immersion gnir seg i hendene! forundrer meg ikke om microsoft har en finger med i spillet å gjøre Det har de. Microsoft har kjøpt opp en del av Immersion. Endret 17. mai 2005 av zokra Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Ja, Immersion har ødelagt en del for Sony!! Vedder på at Immersion gnir seg i hendene! forundrer meg ikke om microsoft har en finger med i spillet å gjøre Det har de. Microsoft har kjøpt opp en del av Immersion. De skal få igjen. Sony skal knuse Microsoft med PlayStation 3 Mohahaha. Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) fa*n ta Immersion! jeg skal kjøre en bil full av dynamitt fort som svarte inn i den hel*ettes dritt bygningen dems!!! ARGFGH! edit: natta folkens. tar selvmordsbombinga i morgen:) Endret 17. mai 2005 av mg_martin Lenke til kommentar
Large Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 http://blog.vg.no/resserver.php?blogId=3&r...Killzone_02.jpg første spilbilde fra ps3 som ser bra ut! Lenke til kommentar
DR. Alban Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Må si at det kan være en baktanke med denne kontrollen. hmm: Hvis man blir skikkelig irritert i et spill og kaster kontrollen det man er god for så er ikke det noe stress den kommer tilbake uansett . kjeppen er jo f**n meg forma som en bomerang.... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Noen som har flere bilder av den kontrollen? Lenke til kommentar
Tiger4 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Æsj. Detta syns jeg var utrolig trist design. Blir nok en Xbox 360 på meg. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Folkens, den ser faktisk ikke så gale ut! Edit: Se hvor liten konsollen er! Endret 17. mai 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Large Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Æsj. Detta syns jeg var utrolig trist design. Blir nok en Xbox 360 på meg. sviker! husk at gta4 ell hva d nå kommer til å hete kommer over ett halvt år før på ps3 enn x-box Lenke til kommentar
atticus Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Her er min teori: Kontrolleren er ekte. Dere husker reklame kampanjene? "chang3" og med halverte knapper. Sikkert kontrolleren de refererte til da siden det er dette som tydligvis er den store forandringen med PS3. Jeg håper selvfølgelig jeg tar feil men.. Dessuten er det ingen spillsider som har vist bildet av håndkontrollen enda (Med forbehold at de legges ut mens jeg skriver dette ) http://www.scei.co.jp/ NB! Dette er fortsatt prototypebilder Endret 17. mai 2005 av atticus Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Edit: Se hvor liten konsollen er! Mmmmm Lenke til kommentar
Large Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Folkens, den ser faktisk ikke så gale ut! Edit: Se hvor liten konsollen er! er jeg den eneste som ikke ser noe bilde? Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Designet var ikke så bra synes jeg. Og den "grafen" hvor Sony viser hvor mye bedre deres maskin er en alt annet kan man tok ta med en klype salt. ALLE i den bransjen skryter over hvor bra akkurat deres produkt er, hvis dere skjønner hva jeg mener. Sånn rent bortsett fra det, så har utvilsomt Sony laget noe virkelig spennende. Bare jeg får se noen flere ingame bilder nå, så blir jeg skikkelig overbevist. Mulig at den kommer til å "knuse" X-Box 360, men også fullt mulig at den IKKE gjør det. Fullt mulig at MS eller Nintendo "vinner". Men at det blir en skarp krig er vel ganske sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå