Döden Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Link? http://www.cgno.com/news_live.php?name=sony Funker ikke. Edit: Der funket den. Endret 16. mai 2005 av Beistet Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Kommer ikke før langt ut i 2006 Hva skal man med disse nyhetene da. Blir som å glede seg til noe som aldri kommer. Den som venter på noe godt... Lenke til kommentar
0069 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/spillso...ticle390388.ece Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 According to Hirai, PlayStation 3 (now confirmed as the official title, apparently) will feature dual HD outputs. The supplied controllers are wireless, as stated earlier and use Bluetooth as a connection. These last 24 hours on batteries. The PSP will be a major bonus for PS3 owners. You can have remote access to your PS3 from your PSP, and you can even use a Wi-Fi connection within PS3 to use your PSP as a controller for a PS3 game. Phil Harrison has just stated that there will be "an amazing surprise at the end of the show. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Link? http://www.cgno.com/news_live.php?name=sony Check her! Kaz Hirai has taken the stage, beginning his speech with "190 million PS2s sold. 2 billion software sales" Dette er troverdig Endret 16. mai 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 According to Hirai, PlayStation 3 (now confirmed as the official title, apparently) will feature dual HD outputs. The supplied controllers are wireless, as stated earlier and use Bluetooth as a connection. These last 24 hours on batteries. The PSP will be a major bonus for PS3 owners. You can have remote access to your PS3 from your PSP, and you can even use a Wi-Fi connection within PS3 to use your PSP as a controller for a PS3 game. Phil Harrison has just stated that there will be "an amazing surprise at the end of the show. Ja nå letter JEG snart Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 According to Hirai, PlayStation 3 (now confirmed as the official title, apparently) will feature dual HD outputs. The supplied controllers are wireless, as stated earlier and use Bluetooth as a connection. These last 24 hours on batteries. The PSP will be a major bonus for PS3 owners. You can have remote access to your PS3 from your PSP, and you can even use a Wi-Fi connection within PS3 to use your PSP as a controller for a PS3 game. Phil Harrison has just stated that there will be "an amazing surprise at the end of the show. Ja nå letter JEG snart Vekk meg, jeg drømmer :!: Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Dette er jo 17. mai (ja det er det jo faktisk ) og julekvelden på en gang dette - utrolig morsomt med slike lanseringer Lenke til kommentar
zokra Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Jeg er allerede overbevist: JEG SKAL HA EN PS3!! Endret 16. mai 2005 av zokra Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Kom nå med et bilde da for ****! Gidd å dra det ut i det uendelige! (ok, jeg liker det ) Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Bytt navn til "PS3 Avslørt!" Så får du 60 brukere til! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Bytt navn til "PS3 Avslørt!" Så får du 60 brukere til! Hahaha! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Bytt navn til "PS3 Avslørt!" Så får du 60 brukere til! *Vurdere å lage en ny tråd som jeg kaller "Første bildene av PS3".* Heheheee. *se hvor mange visninger DEN tråden får* Lenke til kommentar
iCar Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 01:38: iPod-støtte - En kilde fra Apple bekrefter at PS3 vil støtte iPod, og blant annet kunne spille musikk fra din iPod direkte på PS3. iTunes vil visstnok være innebygget, og vil sørge for at du kan laste ned og høre på musikk uten en PC! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 01:38: iPod-støtte - En kilde fra Apple bekrefter at PS3 vil støtte iPod, og blant annet kunne spille musikk fra din iPod direkte på PS3. iTunes vil visstnok være innebygget, og vil sørge for at du kan laste ned og høre på musikk uten en PC! Tviler, da Sony har sine egne Mp3 spillere som skal utfordrer iPod Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 01:38: iPod-støtte - En kilde fra Apple bekrefter at PS3 vil støtte iPod, og blant annet kunne spille musikk fra din iPod direkte på PS3. iTunes vil visstnok være innebygget, og vil sørge for at du kan laste ned og høre på musikk uten en PC! Lenke til kommentar
0069 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg er allerede overbevist: JEG SKAL HA EN PS3!! SAMME HER!!!!! EN GRAFIKK KORT SOM ER BEDRE ENN GeForce 6800 SOM KOSTER 10000 KRONER I DAG OG DENNE KORTET SKAL VARE I PS3 SOM SKAL KOSTE FRA 2000 -5000 HVIS DU SPØRER MEG SKAL JEG KJØPE PS3 SVARER JEG "JA" Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) 01:38: iPod-støtte - En kilde fra Apple bekrefter at PS3 vil støtte iPod, og blant annet kunne spille musikk fra din iPod direkte på PS3. iTunes vil visstnok være innebygget, og vil sørge for at du kan laste ned og høre på musikk uten en PC! Herlig! *må ha det, bare må ha det!* Finnes det nå en grunn til IKKE å glede seg til 2006? EDIT: Tviler, da Sony har sine egne Mp3 spillere som skal utfordrer iPod Ikke ødelegg all morroa da! Endret 16. mai 2005 av PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå