star-wars Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) dette spørsmåle er kjent, kan britney spears synge??? jeg syns ikke at hun synger bra,men det er min mening Endret 16. mai 2005 av star-wars Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hun er pen, da er det ikke så farlig at hun ikke kan synge så veldig bra. Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Du lager mange teite tråder, star-wars. Ja, hun kan vel synge til en viss grad, hvis ikke hadde hun mest sansynlig ikke fått platekontrakt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 hvis ikke hadde hun mest sansynlig ikke fått platekontrakt. eneste grunnen til at hun har platekontrakt er utseende. britney kan ikke synge! bare se på alle anmeldelser av konserter hvor hun synger live, og du vil se at alle anmelderne klager over britneys sugene sang stemme. Du lager mange teite tråder, star-wars hvis tråden er så dårlig, hvorfor i all verden gidder du å besøke den da? vær hygglig, eller la være å skrive noe! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hvis alle pene mennesker hadde fått platekontrakt hadde verden hatt et problem... Ja, hun kan synge, men hun er ikke blandt eliten for å si det slik.. Hun synger helt greit, ikke spesielt surt, ikke spesielt bra... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Etter det lille jeg har hørt, har hun en sånn mer eller mindre "Fox/Middle of the road" type stemme, sånn rrrrrrrrr-stemme kan du si Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hun mimet ihvertfall på en konsert(eller flere).. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hun mimet ihvertfall på en konsert(eller flere).. Det er mulig å mime selv om du kan synge. Britney kan synge, ikke veldig bra, men helt greit. Hun kan derimot ikke synge og danse samtidig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Britny kan opptre, skal mer til en bare stemmen. hun er nok langt ifra den sterkeste vokalisten der ute, men til hennes musikk sjanger så trengs det ikke heller. utseende og performer evnen teller minst like mye om ikke mer. men og si at det er kun utseende som teller blir litt vel naivt, hun er jo tross alt ikke særlig mye penere enn en average good looking 18-20 åring. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 hun er jo tross alt ikke særlig mye penere enn en average good looking 18-20 åring. nja, det vil jeg ikke si litt over average der ja Britny kan opptre, skal mer til en bare stemmen. hun er nok langt ifra den sterkeste vokalisten der ute, men til hennes musikk sjanger så trengs det ikke heller. britneys sterke side er at hun kan opptre og utseende. hadde hun kommet til idol for å synge live, ville hun blitt sparket ut av dommerne med en gang. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Enkelt og greit Britny kan ikke synge... jeg synger like bra som henne (og jeg synger ikke bra.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Enkelt og greit Britny kan ikke synge... jeg synger like bra som henne (og jeg synger ikke bra.. Har du hørt henne synge, uten at det har blitt fikset og fakset med stemmen? Hun kan nok synge greit nok, hverken alt for bra, eller alt for dårlig. Hadde utseende vært eneste faktor som hadde noe å si, hadde jeg hatt et ras av platekontrakter hengende over meg, grunnet mitt grisedigge utseende. Dessuten ser hun ikke utenomjordisk pen ut uten sminke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Når det gjelder synginga er det helt greit egentlig. Det fins mange artister som synger værre enn henne. Det som har gjort henne så enormt populær er utseendet og dansinga. Hun er en svært dyktig, veltrent danser, i tillegg til å være pen og ha stram kropp. Det er nok denne berømte "pakken" de snakker om på Idol, ikke bare synging. Det sier jo alle dommerne i Idol, spesiellt de som faktisk ER musikkprodusenter. Synging kan fikses på med diverse effekter og programmer, men dansing og bra sceneshow og karisma må artisten selv kunne fikse. Endret 17. mai 2005 av Bitex Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hun kan derimot ikke synge og danse samtidig. Hvem trenger å kunne det? Bare se på Michael Jackson. Hun leverer det hun skal, hverken mer eller mindre. Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Du lager mange teite tråder, star-wars. takk da! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 hadde hun kommet til idol for å synge live, ville hun blitt sparket ut av dommerne med en gang. Vet ikke om jeg er så sikker på det. Husker du programmet stjerner i sikte? Der holdt artistene minst like høyt nivå som i idol, om ikke bedre. I USA hadde de star search. Der kom Britney på andre plass. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg har sett Britney Spears synge live, og faktisk så er hun veldig flink å synge. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 selvsagt kan hun synge.. hun er ikke flink til å synge live, men studio-synging kan hun definitivt.. noen gangner har hun nok dårlige dager hvor hun ikke klarer å synge på en konsert, andre dager går det gjerne "greit".... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 hun er jo tross alt ikke særlig mye penere enn en average good looking 18-20 åring. nja, det vil jeg ikke si litt over average der ja Et vil si under faktisk.... Men nå er dette snakk om skjønnhet... og den er som kjent subjektiv. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) hun er jo tross alt ikke særlig mye penere enn en average good looking 18-20 åring. nja, det vil jeg ikke si litt over average der ja nja, nå har hun jo fått trimmet seg med personlig trener i noen år og har egne stylister, sminkører, frisører osv, samt litt plastiske operasjoner her og der så klart hun ser jo ikke ille ut. og når man i tillegg tenker på hvilken behandling disse glam fotoene av henne får så er det jo klart det blir seende bra ut til slutt. men hadde du strippet henne ned uten sminke og proff belysning så tror jeg nok ikke hun hadde vært særlig penere en hva man kan finne i hvor som helst ellers her til lands. Jeg må helt ærlig si at jeg kjenner mange jenter som jeg synes er mye penere en britney, og er sikkert på at de vil danka henne lett ut visst de hadde fått samme behandlinga. (utseendemessig altså) liker ikke hestetrynet til britney, men hun har jo litt sexy kropp da. edit: men utseende er jo en smakssak da. Endret 17. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå