TST Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Det offisielle nettstedet til Operation Flashpoint 2 har nylig begynt å flytte trafikken over til ArmedAssault.com, et nettsted som eies av utvikleren Bohemia Interactive. Les mer Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Tyder på det. Ja eg spør meg er det lurt å skifte namn?( Vis det er tilfelle da) Endret 16. mai 2005 av zefler Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 håper det Blir et "OFP2" selv om de skal skifte navn på det. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 tviler på at de skifter navn.. vis dere ser på bildet ho AA.com så er det et Xbox bilde fra OFP1... jeg tror det er OFP:Elite som får et nytt navn.. ikke noe annet.. men ja. Codies logoen er fjernet.. men tror framdeles det kommer til og hete OFP2... iallefall kommer jeg til og kalle det det Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ser jo heller ut som at de er nødt til å skifte navn da. Siden de har fjernet alt som har med Codemasters å gjøre. Det er jo ikke sikkert at de har hatt så mange andre valg enn å bytte navn. Selve navnebyttet, spiller liten eller ingen rolle, da det er hvordan spillet blir til slutt som teller. Hvis det blir noe i nærheten og/eller bedre enn VBS1, så blir det nok dritbra for oss som spiller OFP fra før. BIS og BAS ser jo ut til å høre på "samfunnet" og det ser ut til at VBS1 har tatt med masse fra "samfunnet", så hvis Armed Assault / OFP2 blir i nærheten eller bedre, så blir ihvertfall jeg fornøyd. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Kankje vi ser det samme som skjedde med Championship Manager. De avslttet sammarbeidet med edios og byttet navn til Fotball Manager. Fremdeles like bra spill selv om de endret navn.. Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 kan jo også hende de får litt bedre PR støtte, hvis de velger et annet selskap til å fronte BIS, eller om BIS skal ta seg av den saken selv. Synes ikke Codemasters har gjort all verden for Flashpoint når det gjelder PR. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) det ble XboX version som ble hetene AA ja ser det på Bi siden at OFP Xbox publisher - to be termi.bla bla bla noe sånt.. mens OFP2 er der framdeles edit: ikke sikker lengere .... Endret 18. mai 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
agm1 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Armed Assault er da ikke OFP2, men heller en videreføring / oppgradering av dagens OFP... Les denne artikkelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg