St. Anders Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Som tropic sier så har jeg problemer med min Ipod mini da iTunes hang seg tidligere i dag så klikka iPoden min og jeg prøvde og fikse dette med en restart av ipoden, da starta ipoden men den restarta av seg selv vis eg ville spille av en sang. Jeg prøvde og bruke apple´s engne Ipod updater på nettet men fik beskjed om at det var en diskfeil og det ikke kunne gjennomføres, jeg tokk og brukte scandisk i windows for og prøve og fikse feilen, men til ingen nytte ipoden virka ikke da heller. Jeg var da så dum at jeg tok og formaterte den i windows og ikke i apple sit eget program, og nå vil ikke apple gjenskjenne den som en ipod er det noen som hvet hva jeg skal gjøre? eventuelt om noen har filene som trengs på sin egne Ipod mini og bare kunne pakke de ned og sende de til meg?(måte kan avtales på PM eller mail) På forhånd takk for alle svar:) Retta en skrive feil og la til noe info Endret 16. mai 2005 av St. Anders Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Formaterte du til NTFS? Den må være formatert i FAT eller HFS om den skal spille musikk. Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg formaterte til FAT32 Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg har nå sendt mail til Apple og skal ha den inne på en service. så kan bare stenge denne tråden nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå