nomore Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 flott... perfekt... tusen takk! dette må bestilles... Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Bestilte denne selv. Men tviler på om den klarer å lære seg Dreambox fjernkontrollen min. Har slitt med dette på flere all-in-on. Men da har jeg jo angrefrist heldigvis. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 hm.. interresant... er jo litt kjipt det da. tror eg venter til du har testet ser at all-in-one kamelon 6/10 fjernkontrollen har to-tre koder for dreambox, så denne skal kunne det. kunne du ha kommet med en oppdatering når du har fått den? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 jeg kjøpte den all in one kamelon saken, heldigvis på elkjøp, for den gikk i retur etter 5 timer, da hadde jeg gitt opp, fikk den ikke til å ta prosjektoren min, og knappene var fantastisk dårlig respons i. Endte opp med en Philips Ru885, er storfornøyd med denne, og kjerringa bruker den utrolig nok, selv om hun fant frem de gamle et par ganger de første dagene, eneste jeg har å utsette er at den bruker fantastisk mye strøm. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 hm.. interresant... er jo litt kjipt det da. tror eg venter til du har testet ser at all-in-one kamelon 6/10 fjernkontrollen har to-tre koder for dreambox, så denne skal kunne det. kunne du ha kommet med en oppdatering når du har fått den? Hjelper da alltid en annen Dreambox bruker Skal si ifra, men så i ettertid at mitt fine Tottenham bar håndkle var tomt på lager så er noe usikker på når jeg får den. Skal ringe de til mandag å undersøke. Men denne ser jo bra ut. Også pleier de jo ikke å selge skit på Hifiklubben. Da har jo noe over gjennomsnittet kresne brukere. Men kommer med full tilbakemelding på hvordan den takler dette. Er også spent på om den klarer å lære seg min Asono DVDX70. PS: Forresten vanvittig mye kult på Fanteri.no, ikke lett å bare kjøpe en ting der Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 PS: Forresten vanvittig mye kult på Fanteri.no, ikke lett å bare kjøpe en ting der nei, tok litt tid den butikken der Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 bare en liten oppdatering. som geokri sier, er kamelonen faktisk en dårlig fjernkontroll. eg var utrolig skuffet, både med lesbarhet, bruksfølelse, hvor enkel den skal være, strømforbruk og ikke minst, respons i knappene. eg prøvde den i alt fra sollys, til totalt mørke. og den fungerte utmerket i det siste, og utrolig dårlig i det første. følelsen av å bruke den minte meg om en vervepremie fra et eller annet hifi-blad. plastikk med andre ord. og for å ikke nevne at den er stor(noe som faktisk betyr at eg må flytte hånda for å rekke den øverste knappen, til å rekke den nederste. og enkel var den ikke. alle enhetene hadde minst to modus, eller sider som de kaldte det i manualen. i praksis viste dette seg at eg først måtte trykke på tuner, og deretter "scroll"(neste side) for å kunne zappe mellom kanaler. og når eg hadde kanallisten fremme, slet eg hver gang med å trykke på ok knappen(som er i midten av en fireveis "joystick"). og responsen i knappene var dårlig. eg var ikke alltid engang sikker på at den var trykket, og når eg da trykket en gang til fikk enheten dobbelt opp med kommandoer. og styrespaken var veldig dårlig. for å ikke nevne at batterilevetiden var veldig dårlig. men den er kul. den viser seg på stuebordet. og mange av kameratene mine gliste bredt når den lyste opp bare de berørte displayet. konklusjonen min er at dette er en fin fjernkontroll for de som ikke vil bruke den, bare vise den frem venter nå spent på pakke fra fanteri med sunwave (kommer med oppdatering) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå