Gå til innhold

Hva betyr "frigjort for plukk"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virker som om du virkelig gleder deg til å motta en pakke fra Komplett :grin:

Sorry, husker ikke helt, men pakka kommer ikke noe fortere samma hvor mye du følger med på hvordan det går med den / hvor den er :p

Hvis du har sporingsnummeret og ser pakka har kommet til postkontoret, så kan du hente den. Hentelappen kommer gjerne dagen etter.....

Edit: God 17. mai alle sammen :thumbup:

Endret av bengh
Lenke til kommentar

på yatack betyr "klar til plukk" noe sånt som "hvis noen gidder så kanskje du får sakene dine om en måneds tid eller deromkring"... Aldri handle der folkens. Jeg har venta to uker på mp3spilleren min nå, og den er endelig blitt overlatt til postens nåde...

Lenke til kommentar

Hei!

Desverre viser vårt system "til plukk" selv om varen ikke er på lager. Dette bør ikke medføre noe problem for du ser jo lagerstatus på varen når du bestiller og eventuell ankomstdato (alle datarelaterte varer inklusive Zen Micro).

Til Tonberry

Når du bestilte varen viste lagerstaus 0 på lager. Syntes ikke du skal bli overrasket over at det da tar tid. Tror til og med at vi opererte med annkomstadato på produktet. (er ikke sikker på dette)

For øvrig har vi pr dags dato en gjennomsnittlig leveringstid på 2,4 dager til hele landet. Dette inklusive varer som ikke er på lager.

MVH

yaTack Norge AS

Lenke til kommentar

vel, jeg er rimelig sikker på at det ikke stod noe sted på den siden at den varen var utgått fra lager... det kan jo godt hende at jeg bare overså det, selv om jeg mener jeg leste alt som stod på siden.

Men uansett, nå kommer forhåpentligvis spilleren i dag, så da håper jeg den saken er ute av verden.. ros for god kundecervice skal dere nå uansett ha, snakket med en av deres medarbeidere to ganger, og var ikke noe problem å få hjelp og service der i gården :thumbup:

edit: det kan vel og hende at noen bestilte siste eksemplar mens jeg holdt på å fylle inn kredittkortinfo osv?

edit2: og når det gjelder ankomstdato så mener jeg at jeg fikk beskjed om at varen kom innen 3-5 virkedager eller noe deromkring. er ikke 100% sikker på dette heller...

Endret av Tonberry
Lenke til kommentar

Hei!

edit: det kan vel og hende at noen bestilte siste eksemplar mens jeg holdt på å fylle inn kredittkortinfo osv?

Ja, det er fult mulig, da disse gikk ut i stort tempo.

edit2: og når det gjelder ankomstdato så mener jeg at jeg fikk beskjed om at varen kom innen 3-5 virkedager eller noe deromkring. er ikke 100% sikker på dette heller

Leveringstid på 3-5 virkedager kommer automatisk på ordrebekreftelsen. Denne tar ikke hensyn til at en kunde for eksempel bestiller en vare som har lev.dato 14 dager frem i tid, men forteller om den den generelle tiden du kan regne med å vente inklusive postens frakt, før du har varen på døren.

Etter ditt innspill vi endre dette slik at det blir enda klarere for kundene.

ros for god kundecervice skal dere nå uansett ha, snakket med en av deres medarbeidere to ganger, og var ikke noe problem å få hjelp og service der i gården

Tusen takk for det. Vi har i det siste satset meget hardt på kundeservice og kundeservice og rask levering har 1. prioritet.

MVH

yaTack Norge AS

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...