Markussr Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hei Jeg har sånn bra pc, men vannkjøling og sånn. Men her en dag bejynte den å pipe og det kom røyk ut av den. Men da jeg restartet bvar den helt fin, men det kommer røyk hele tiden og den lukter rart. Så i sånn abit program står det at cpuen er på 95 grader, er det sånn passe tempratur? Hva skal jeg gjøre for å bli kvitt røyklukta? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Skru av PC'en med en gang! 95 garder er altfor mye! Den skal ligge rundt 40 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Kanskje en liten lekkasje? Om du ikke klarer og fixe problemet. (ikke bruk pcen) Så kan du sikkert spørre noen datakyndige venner Velkommen til forumet! Zevs_ "kissa4ever" Lenke til kommentar
Markussr Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Hehe :!: må si at jeg flirte litt når jeg så dette innlegget! logget inn hos en kompis slik at det kom automatisk innlogging, derfor så "Stepow" sitt snitt til en aldri så liten kødd Var et par drøye greier der, vet ikke om noen er så dum at man lar pcen stå på hvis det siver røyk ut Zevs_: Tusen takk Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 steike markus, jeg vet veldig godt at det var DU som skrev det innlegget der! ikke prøv å vri deg unna igjenn nå! jeg vet godt at pcn din er lol, men dette tar kaka! Lenke til kommentar
Stian_t Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) ROFLMAO!!! jeg HÅPER for pokker at Markussr faktisk kødder! (??!) Hvis ikke MÅ du være en av de største n00bene jeg har vert borti! hehehe Trur jeg dør snart! Endret 18. mai 2005 av Stian_t Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 han kødder ikke jeg kjenner ham, og han er bare sånn. jeg sa til han at han ikke var kyndig nok til å ha vannkjøling, men nei da! hen må seff ødelegge pcn sin. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 WTF???!!?? Hva i satan har jeg med dette og gjøre???? Greit, du har drete deg loddrett ut, men trenger da vell ikke prøve å legge skylden på meg WTF? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Raporterer inn denne posten jeg Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ser ut til og være en tulleposting, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg