xD^^ Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Ja! Jeg vet at det er mange slike tråder og hvis en moderator synes dette er tull, fjern denne topicen.. Det jeg lurte på er: - Hvordan ser deres desktop ut? - Hvilket program bruker du? Håper dere gidder å poste bilder, det er så mange fine desktoper! Digger å "style" desktopen! EDIT: Feilpostet? Endret 16. mai 2005 av [KingNorthGarden] Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) My desktop Bruker StyleXP tullet. En ressurs-stjelar på sitt beste. Edit: Yuck! Paint kvalitet. Endret 16. mai 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Liker det rent og pent uten for mye dill (selv om det har kommet en del ikoner nå). Jeg synes ikke sølvfargete og avrundete start-menyer passer på et skrivebord. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Takk takk takk! Likte din stil lord_vivec9, sølv! Det er digg Jeg kan poste min....jeg brukte StyleXP før, men det klikka PC'en så jeg bruker den vanlige sølv greia jeg..... Endret 16. mai 2005 av [KingNorthGarden] Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ubuntu Linux Breezy Badger (5.10), GNOME skrivebord med standard Human theme og GNOME-Swirls bakgrunnsbilde. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg har Ubuntu jeg og...(Vet ikke hvem versjon) Dessverre...hehe.....så har jeg klart å glemme passordet :S Så....jeg får ikke brukt det! Huff huff....Men nice.... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Siden vi har en meget stor og aktiv tråd i Windows-forumet foreslår jeg at dere fortsetter der. Link. Denne stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg