[SifO] Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Skal ha nytt ram til min maskin, men har ikke så veldig mye peiling på kompitabilitet til de forskjellige merkene osv. skulle gjerne hatt 4 gig ram (pris spiller ingen rolle) System: CPU: AMD Athlon 64 3500+ "Winnie" HK: Abit AV8 3rd-EYE GPU: Nvidia GeForce 6600GT Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Du kan kjøpe disse OCZ brikkene. Har dem selv. Ikke gode til å overklokke med da, men det trenger du vel ikke. Når jeg ser på det systemet du har, så er ikke akkurat det ett system man forbinder med video/foto redigering, 3D eller noe slikt! Så da spør jeg deg : Hva skal du med 4GB RAM!? Håper du ikke skal ha det fordi du spiller... Trust me 2GB RAM holder Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 det var da noen voldsomt dyre brikker :S og er du sikker på at de vil fungere greit sammen med hk og cpu ? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Brikkene passer ja, men om hovedkortet ditt vil kjøre dem stabilt vet jeg ingenting om. Men du kan alltids sende dem i retur. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg ble bare litt nyskjerrig, hva bruker du dataen til? Ettersom du er på utkikk etter såpass mye ram Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) det er vel en altmuligmaskin, og tenkte at når jeg først har mulighet til å oppgradere så skal jeg gjøre det skikkelig. har jo åsså nytt hovedkort og PSU i planene, og kanse jeg må trø til med et nytt skjermkort. fant disse på prisguiden:Corsair og lurte på om de vil fungere fint med mitt system ? kan jo alltids hene jeg kjøper 2gig først, og heller kjøper 2 gig til seinere. Endret 19. mai 2005 av [SifO] Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ja dei skal vel gå bra. Hint: Les Sticky i hovedkort kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå