Poolish Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Det hadde vært artig hvis du kunne lagt ut en arbeidslogg over det du gjør enten her på forumet eller kanskje bilforumet.net. Arbeidslogg ligger her: http://www.gatebilforum.net/forum/viewtopic.php?t=454 Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Flott! Der kom den endelig. Edit: Jeg har begynt å kikke litt på bilstereo i det siste, og det er artig å se hvordan du klarer å gjøre alt så "riktig" selv om det er ditt første prosjekt. Stå på, jeg gleder meg til å se fortsettelsen! Endret 5. september 2005 av PsychoPat Lenke til kommentar
Poolish Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Takk for det Om alt e riktigt det vet eg ikkje heilt, men gjør så godt eg kan. Har lest mye på nette, sett på andre prosjekt å fått god hjelp av andre. Har lært mye av det Jalla har vært te stor hjelp Endret 5. september 2005 av Poolish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå