gforcexp Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Hjelp!!! Bestilte hardisk fra Topline for 1 måned siden, jeg fikk skjermkort istedet, ringte dem og leverte det tilbake. siden da her jeg prøvd å få noe svar fra dem men di bare sier at di har sendt harddisken men jeg har ikke fått den og på posten må jeg ha et ref. nr. for at di skal kunne svare meg hvor pakken er. Men topline kan ikke si meg noe referanse num på pakken. Hva skal jeg gjøre??? kanskje ringe forbrukkerrådet eller noe??? Takk på forhånd Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Hvis Topline påstår at de har sendt pakken, må de også legge frem dokumentasjon på dette, altså referansenummer. Dersom de ikke kan det, kan du forlange pengene tilbake eller ny vare. Dersom de ikke gir etter på dette, er Forbrukerrådet rette sted å henvende seg. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Topline er den verste snyltebutikken ever, så du kan ikke forvente så mye fra dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå