Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hjelp!!!

Bestilte hardisk fra Topline for 1 måned siden, jeg fikk skjermkort istedet, ringte dem og leverte det tilbake. siden da her jeg prøvd å få noe svar fra dem men di bare sier at di har sendt harddisken men jeg har ikke fått den og på posten må jeg ha et ref. nr. for at di skal kunne svare meg hvor pakken er.

Men topline kan ikke si meg noe referanse num på pakken. Hva skal jeg gjøre??? kanskje ringe forbrukkerrådet eller noe???

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis Topline påstår at de har sendt pakken, må de også legge frem dokumentasjon på dette, altså referansenummer. Dersom de ikke kan det, kan du forlange pengene tilbake eller ny vare.

 

Dersom de ikke gir etter på dette, er Forbrukerrådet rette sted å henvende seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...