Gå til innhold

6600GT! kommer rare lyder...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei så den forrige posten du hadde. Synes det er beklagelig at moderator oppfører seg på en slik måte og ber deg om å roe deg ned når du bare prøver å forklare problemet ditt.

Når det gjelder selve problemet ditt så har jeg hatt et liknende problem en gang, da med chipset vifte. Her er linken til tråden

Mvh Lightning

Endret av Lightning
Lenke til kommentar

vis kortet begynner å bli litt gammelt så er det vanlig at viftene lager slik lyd. mitt R9600XT kort lager stygg lyd noen ganger særlig når viften er kald. høres ut som at viften skal stoppe men den gjør aldri det å lyde går bort etter en stund..

EDIT: min gamle CPU vifte gjjorde også fdet når den var kald og også mitt gamle mx440...så vis et er samme lyd vi snakker om så er det nok ikke så farlig...

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar

Som sagt...ga deg linken for at du skulle selv få lese igjenom. Her sies det blant annet at det kan være alt fra at viften trenger tid til å "varmes opp", mangel på smøring eller slitasje. Siden kortet er helt nytt kan man regne med at det ikke er det siste. Uansett så vil kanskje det aller greieste være å levere inn kortet og få nytt tilbake.

Lenke til kommentar

hmmm......! men hva vis de sier at det ikke er noe galt med kortet? dette som sagt skjer etter 1-2 timer med spilling! jeg tror ikke de gir meg nytt kort, jeg tror de sier bare at det er i orden. dette er unormale lyder, og som faktisk ikke har skjedd før, og dette skjer ikke til kameraten min(som har samma pc)

Endret av santana89
Lenke til kommentar

Det er jo bare å forklare ting som det er....kortet begynner å lage ulyder etter sånn ca 1-2 timers spilling. Risikoen er stor for at det er en vifte som begynner å hangle og en dag vli slutte å fungere. Derfor vil det greieste for dem være å enten gi deg et nytt kort eller bytte ut viften som er på den. Uansett bare hør med sjappa hvor du kjøpte maskina...garanti har du nå uansett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...