santana89 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 mens jeg sitter å spiller, og kanskje etter 1-2 timer så begynner grafikk kort viften å lage noe veldig rare lyder! men dette skjer etter jeg har spillt en liten stund...! så hva kan ha årsaken da? PS: jeg har roet meg ned admin:P Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Hei så den forrige posten du hadde. Synes det er beklagelig at moderator oppfører seg på en slik måte og ber deg om å roe deg ned når du bare prøver å forklare problemet ditt. Når det gjelder selve problemet ditt så har jeg hatt et liknende problem en gang, da med chipset vifte. Her er linken til tråden Mvh Lightning Endret 16. mai 2005 av Lightning Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) vis kortet begynner å bli litt gammelt så er det vanlig at viftene lager slik lyd. mitt R9600XT kort lager stygg lyd noen ganger særlig når viften er kald. høres ut som at viften skal stoppe men den gjør aldri det å lyde går bort etter en stund.. EDIT: min gamle CPU vifte gjjorde også fdet når den var kald og også mitt gamle mx440...så vis et er samme lyd vi snakker om så er det nok ikke så farlig... Endret 16. mai 2005 av Fat_ASS Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 4 ukers ny pc, og 4 ukers ny grafikk kort;) så ikke det som er prob'en nei! Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Greieste da er å returnere skjermkortet på garantien og få tilsendt nytt...og prisene har sikkert sunket iløpet av de 4 ukene så kanskje du har råd til et bedre et? Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 jeg skal levere inn pcen snart! skal jeg be dem ta på olje, elr spray som var nevnt i linken? chipsett vifte?? Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Kan jo hende det hjelper...men skjermkortet burde jo være smurt fra produsent. Alt avhenger av hva slags type vifte det er. Kulelager eller oljebasert....har helt ærlig talt ikke peil på sånt Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 jeg skjønner bare ikke! dette har ikke skjedd før! jeg var til kameraten min i dag, og satt og spillte i 2 timer! han har samma pc, og problemene oppstår ikke til han! hmmm.....!har ikke du hatt samma problemene? Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Som sagt...ga deg linken for at du skulle selv få lese igjenom. Her sies det blant annet at det kan være alt fra at viften trenger tid til å "varmes opp", mangel på smøring eller slitasje. Siden kortet er helt nytt kan man regne med at det ikke er det siste. Uansett så vil kanskje det aller greieste være å levere inn kortet og få nytt tilbake. Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) hmmm......! men hva vis de sier at det ikke er noe galt med kortet? dette som sagt skjer etter 1-2 timer med spilling! jeg tror ikke de gir meg nytt kort, jeg tror de sier bare at det er i orden. dette er unormale lyder, og som faktisk ikke har skjedd før, og dette skjer ikke til kameraten min(som har samma pc) Endret 16. mai 2005 av santana89 Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Det er jo bare å forklare ting som det er....kortet begynner å lage ulyder etter sånn ca 1-2 timers spilling. Risikoen er stor for at det er en vifte som begynner å hangle og en dag vli slutte å fungere. Derfor vil det greieste for dem være å enten gi deg et nytt kort eller bytte ut viften som er på den. Uansett bare hør med sjappa hvor du kjøpte maskina...garanti har du nå uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå