Midnight_walker Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Tok min første pils i går!! Smakte pjuk da Men blir sikkert vant til det! Har vel kanskje noe med at det var Bud Weisser!? + Fikk Manowar - Hell On Earth III DVD på grunn av at jeg fyller 18 i morra!! + Skal til Amerika 18. Juni Endret 16. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 What's the similarities between Budweiser and having sex in a canoe? They're both fucking close to water... Måtte du fortsette å drikke øl til den dagen du dør Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Tok min første pils i går!! Smakte pjuk da Men blir sikkert vant til det! Mye forskjellig øl ute og går. Når du endelig finner et du liker, er du nok så inndrekki at alt smaker godt Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg liker å tro at det er tre faser kjeften din går gjennom før du blir voksen. Først begynner du å like øl. Det starter vel med de mer smakløse ølmerkene som f.eks Budweiser, før Guiness og andre mer smakfulle ølmerker plutselig slutter å smake gymsokker og klor. Så drikker du kaffe. Det begynner kanskje med iskaffe eller mer lugubre miksturer (*host* karsk *host*) før du til slutt drikker norgesglass med espresso. Og til slutt begynner du å like cognac, whiskey og annet brennevin som kan smake som brennesle og gressbrann de første gangene du smaker på det. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Øl smaker dritt i begynnelesen og det vil det fortsette å gjøre Nei da, du vil nok venne deg til det, men jeg derimot klarer ikke smaken på øl og holder meg til sprit og rusbrus... Uansett grattis Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg begynte med cognac/wiskey/brennevin, for så gå til øl. Kaffe har jeg aldri drukket. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg begynte med cognac/wiskey/brennevin, for så gå til øl. Kaffe har jeg aldri drukket. Noe sier meg at du er trønder. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Noe sier meg at det står klart og tydelig i profilen hans Men det er riktige veien å gå det Izte Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Noe sier meg at du er trønder. Det sier deg rett Men det er riktige veien å gå det Izte P-in-P: Jepp, kan ikke klage Endret 16. mai 2005 av Izte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå