TST Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Belgiske Larian Studios har lisensiert Valve sin Source-motor for å lage et nytt rollespill. Her er de første bildene. Les mer Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Source motoren er "god" så dette kan bli spennande. Ser lekkert ut ifrå screenshotet. Ja eg veit grafikk er ikkje alt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hmm.. trodde ikke det var Source motoren da jeg først såg de bildene tidligere i dag. Virkelig godt jobbet av utviklerene med alle detaljene i miljøet. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Gorgeous! Nydelig! Fantastisk! Jeg er en stor RPG-fan, dette kan bli gøy! Liker ikke å innrømme det, men grafikk teller veldig mye for meg... Men det betyr ikke at jeg ikke legger vekt på det andre! Et spill kan ha så god grafikk det vil, men uten skikkelig gameplay er det ikke noe særlig! Så det så! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 at jeg ikke har sett denne før.... jaja. nå gleder jeg meg virkelig til neste Divinityspill i alle fall Lenke til kommentar
Bio Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Grafikk er ikke alt nei... man så jo hvordan EQ2 ble. Men liker ikke inse det jeg heller, grafikk er et enormt pluss. Lenke til kommentar
Sivaji Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 det bildet der kan ikkje vere frå divinity 2 for alle bilda eg har sett er mykje bedre grafikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg