Akira Kurosawa Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Denne gjedda fant jeg da jeg var på øyern. Den var pillråtten og helt tømt for innvoller. Det ene øyet var borte som dere ser. Denne ovnstekte ørreten ville jeg ikke spise så jeg presset en olivenstein inn i øyet. Kritiser i vei Endret 16. mai 2005 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
fototim Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Spis maten din gutt. FY!!! Ellers liker jeg fargene i det siste bildet. Jeg for min del fikk lyst på ørreten. Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 FY gutt! ikke gris med maten. Ørret er da godt, tror ikke gjedda er like god! Søla har du gjort og, gris! Fine bilder med ørreten i fokus, en tallerken som ser innbydende ut. Gjedda kan du godt dekke over, den er kassè! Per Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Interessant motiv i bildet nummer en. Men jeg føler at komposisjonen gir litt feil fokus. Forslag: Bedre om fisken lå innover i bildet fra høyre mot midten, enn fra midten nede ut mot venstre kant. Det gjør bildet mer dynamisk og spennende. Fører blikket inn i bildet. F.eks. om hodet/øyet var i det gyldne snittet nederst til høyre (se vedlegg). Det er jo tross alt fisken vi skal fokusere på, ikke vannet som her dominerer bildet for mye. Har et ord for bildet nummer to: Rot. Altfor mye som distraherer. Husk hva amerikanere alltid sier: "Less is more". Rydd alt av tallerkenen, og bare ha fisken der, så har vi en start. Budskapet i bildet er ikke, se denne fisken med noe i øyet, det er se hvor flink jeg er å leke med maten og grise til bordet osv. Endret 17. mai 2005 av Nimzo Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Vel nå er ørreten spist opp og gjedda dyttet jeg ut i v***** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå