TeAmlAmPerz Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 er det lov på en norsk, svensk eller dansk server? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg har hørt at det er lov, i og med at du kun distribuerer linkene - du er ikke ansvarlig for dem. Noe i den duren. Det er i hvert fall lov i Sverige. Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 hvis vi sier at jeg setter opp en side med _linker_ på en svensk web-server, så vel det være innen svensk lov\beskyttelese..? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 hvis vi sier at jeg setter opp en side med _linker_ på en svensk web-server, så vel det være innen svensk lov\beskyttelese..? Jepp! I hvert fall hvis domenet slutter på ".se". Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Du kan jo prøve, men hadde vært litt forsiktig med torrent i og med at det har fått mye negativ omtale i det siste... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg har hørt at det er lov, i og med at du kun distribuerer linkene - du er ikke ansvarlig for dem. Noe i den duren. Det er i hvert fall lov i Sverige. Det er ikke lov i Norge. Napster.no ble dømt for å ha linker til mp3-filer. Et stort norskt torrent-nettsted bestemte seg også for å legge ned bla pga utfallet i den rettssaken. Så nei, jeg ville ikke utfordret rettsvesenet her var jeg deg Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Joa, men skal bare linke ikke seede eller noe.. Så er det så ulovlig da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Nei, er ikke lovlig. Dropp det. Skal ikke ha slikt på våre forum uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg