dj skurt Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Sliter litt med mitt DFI kort. Drev og klokket litt da. Da jeg skulle flashe biosen ville jeg klokke det ned til vanlinge settings. Da jeg så skulle boote Win XP så ble det bare svart skjerm. Prøvde og reinstallere, men etter den har kopiert alle filene og skal boote opp første gang så stopper installeringa og det kommer bare et fucka skjermbilde opp, se bilde nedenfor. Har prøvd forskjellige skjermkort og minne + resatt bios. Er det noen som har vært bort i noe lignende? Endret 16. mai 2005 av dj skurt Lenke til kommentar
dj skurt Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Rakk jo ikke det da. Var på vei til å boote Win XP og så bruke winflash. Men før det stoppa det jo opp. Lenke til kommentar
dj skurt Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Kan det være biosen som er gåen? Har hørt litt om at biosen på dfi korta ryker pga. heavy overklokking. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 har du prøvd og fjerne batteri på hoved kortet. fjern allt av strømmførende inn på Hkortet i tillegg. Koble det tilbake etter 5 minutter. dette er et råtips bare det har julpet meg i et tillfelle med samme problemet. eller så tror jeg Hkortet ditt har tatt kvelden Lenke til kommentar
dj skurt Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Da var det prøvd ut og. Har også oppdatert bios på en annen brikke, men win xp stopper på akkurat samme sted. Ser nok ut som det blir RMA her ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå