Laughing Madcap Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Har tenkt å bygge meg pc og er ikke sikker hvilket grafikk kort jeg skal skaffe meg? Jeg har tenkt et kort som kan kjøre de nyeste spillene med gode innstillinger, en del år. Har ikke alt for mye penger, men skal ha et bra kort. Takker for svar Lenke til kommentar
sixx Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 sjekk ut 6600GT kortene...veldig gode kort til en grei pris... Men du kunne med fordel ha skrevet litt om resten av pc opsettet ditt. Da ville det ha fortalt litt mer om "flaskehalsen" i pcen din... Du kunne også presisert prisklassen litt bedre... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Vil også foreslå Radeon X800XL som er et noe dyrere kort men veldig mye for penga (er vel mer yelse per krone enn 6600GT tenker jeg). Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 ta å hold utkikk etter demokort! jeg kjøpte 6800GT for 2200kr.. med full bundle! gir en herlig ytelse! samt det kan clockes en del! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå