ådne Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Som emne tittel sier; Hvor viktig er det egentlig med jordet armbånd? Har selv aldri brukt dette, og har aldri hatt noe problem med dette... Er dette veldig viktig? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Nei, Bruker det selv aldri. Så lenge du tar godt i kabinettet (som du har jordet) Ikke jobber oppå tepper, Og vis du gidder bruker sko med gummisåler. Zevs_ "kissa4ever" Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Har aldri brukt det, heller aldri fått støt eller ødelagt komponenter, utenom den gangen jeg kortslutta LCD-skjermen min, men det hadde ikke gjort noe til eller fra om jeg hadde brukt det i det tilfellet heller Så min konklusjon er at det er egentlig ikke så veldig viktig, spess ikke hvis du passer litt på Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 spiller ganske lite/ingen rolle så lenge du bare passer på å ta på kabisset(ramma) før du begynner....gjerne begge hender Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå