Gå til innhold

Siemens torturtest

Anbefalte innlegg

Det er jo helt dumt hvis de ikke kjører tester der telefonen faller i bakken, da dette er kanskje en av de vanligste grunnene til at mobiler går i stykker. :nei:

Herregud - forventer du virkelig at en mobil skal tåle å falle fra 1-2 meters høyde på hardt underlag uten å gå i stykker?

Tror folk trenger å lære seg å ta vare på tingene sine; å få den slags på garanti er jo bare latterlig.

Ja, jeg forventer at en telefon skal tåle det. Nå har det jo ganske mye å si hvordan mobiltelefonen treffer bakken o.l, men jeg vil allikevel påstå at min gamle t610 og t630 tålte mye mer. Jeg har foreløpig mistet min sx1 ut av lomma to ganger, mens min t610 har falt 30 meter og landet i gresset uskadd en gang når jeg rappelerte. Og selv om t610 landet på gresset vil jeg si at det er imponerende at den overlevde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, jeg forventer at en telefon skal tåle det. Nå har det jo ganske mye å si hvordan mobiltelefonen treffer bakken o.l, men jeg vil allikevel påstå at min gamle t610 og t630 tålte mye mer. Jeg har foreløpig mistet min sx1 ut av lomma to ganger, mens min t610 har falt 30 meter og landet i gresset uskadd en gang når jeg rappelerte. Og selv om t610 landet på gresset vil jeg si at det er imponerende at den overlevde.

Tror egentlig at en del telefoner tåler ganske mye jeg. Jeg hadde en Nokia 6210 som hadde for vane å krasje i alt som var av betong (gjerne i stor fart også). Den fikk trøbbel med micen etter 11 måneder, jeg fikk den reparert, brukte den i et par måneder (uten å miste den) og micen begynte å tøyse igjen.

Jeg har en t600 som har drevet og ramlet i betongen en del ganger også, denne har nå nylig, etter 18 måneder, begynt å få problemer med at den ikke får dekning av og til.

Nå sist har jeg en Samsung x460 som jeg klarte å miste når jeg skulle ta en telefon (det går kjapt vet du). Den falt rett ned i noe skifergulv. Fikk et par skrammer, men funker fremdeles, den har og rramlet 40 cm ned fra sengen min, uten at det skal ha noe å si.

Har hatt et par siemenser og slikt også, men disse har jeg sjelden hatt så lenge som hovedtelefon at de har fått sjansen til å teste seg mot bakke og lignende.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Dette har de definitivt ikke gjort på eldre modeller.

Kjenner mange som har hatt siemenstelefoner som har blitt helt herpa etter kun et lite fall fra et bord, eller at noen har satt seg på den!

Min CX70 derimont, har falt i bakken flere ganger og jeg setter meg stadig vekk på den. Har til og med sovet på den en natt :p

Den lever i beste velgående.

EDIT: Bare for å være veldig pirkete, legger jeg til at det er en genetivsfeil i overskriften. Sieden Siemens slutter på s og dere skriver i genetiv, skulle det ha stått "Siemens' torturtest".

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar

Jeg hadde før siemens mc60. Den var forsåvidt en elednig telefon, men kvaltetsmessig var den strålende.

Alle siemenstelefoner jeg har hatt, har måtte tåle mange fall i bakken. Min MC60 gikk sikkert gjennom godt over 150 fall i bakken, men den gikk aldrig i stykker. til slutt sprakk riktignok deksjelet, men med bruken jeg hadde av den telefonen, syns jeg ikke det var så rart.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...