Innos Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Har lekt litt med smudge tool, er ganske enkle, tror nok bestemor kunne klart det, men jeg synes det ble litt flott alikevell. Dette er da første gang i photoshop på ganske mange måneder, og da var det ikke mye jeg prøvde. Noe jeg synes var en smart ide av meg var å også smudge navnet mitt nederst, så det passet bedre inn. Noen vil kansje si det hadde vært bedre uten navnet mitt der i de hele tatt, men men. Endret 16. mai 2005 av hba Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hva med å ta med bildet? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Er dette forumet bare for bilder tatt med kameraer elns? Da beklager jeg, hvis ikke så er jo bildene der. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Vi har en egen 'Visuell kreativitet' del her: http://forum.gamer.no/index.php?showforum=215 Lenke til kommentar
Gef Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Er dette forumet bare for bilder tatt med kameraer elns? Da beklager jeg, hvis ikke så er jo bildene der. Ja, det er nok det Prøv å poste bildene her istedenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg