fossegrenda Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=18...um=1&Catg=15705 sjekk linken. jeg har vondt for å tro at dette er sant. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hehehe.... det lukter svindel her;) Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Er det ikke enkelt å finne ut om det er svindel eller ikke? Si at han skal ta bilde av teleonen mens det står "hei på deg" på skjermen. Han må ha telefonen for å gjøre dette, så da er han ikke en svindler Kan han ikke gjøre det er han en svindler. Og alle har et digitalkamera, eller kjenner noen som har et de kan låne, så unskyldningen "har ikke digitalkamera" finnes ikke Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "har ikke digitalkamera" finnes ikke Det hadde vært en lovlig dum unnskyldning å bruke siden telefonen har kamera ja... Selv legger jeg aldri ut noe for salg som jeg ikke har tatt mitt eget bilde av. Da virker annonsen så myyyye mer seriøs. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Eller kansje rett og slett,,møte han når du skal kjøpe mobilen ,,tenke litt vet u Gutta Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Forskuddsbetaling... sier ikke mer! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Stilt selger spørsmål om bilde nå. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Stilt selger spørsmål om bilde nå. Jeg også.. Lenke til kommentar
jogrba Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "har ikke digitalkamera" finnes ikke Det hadde vært en lovlig dum unnskyldning å bruke siden telefonen har kamera ja... Selv legger jeg aldri ut noe for salg som jeg ikke har tatt mitt eget bilde av. Da virker annonsen så myyyye mer seriøs. Du er jo ikke dum du heller. "Er ikke noe problem å ta bilde av skjermen på telefonen når telefonen har kamera..." Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Du er jo ikke dum du heller. "Er ikke noe problem å ta bilde av skjermen på telefonen når telefonen har kamera..." Da kan man ta bilde ved et speil sånn at man ser mobilen. Pluss et ark hvor det står skrevet noe. Lenke til kommentar
jogrba Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Du er jo ikke dum du heller. "Er ikke noe problem å ta bilde av skjermen på telefonen når telefonen har kamera..." Da kan man ta bilde ved et speil sånn at man ser mobilen. Pluss et ark hvor det står skrevet noe. Ikke bare ett speil, men to, trenger han da... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ikke nødvendigvis. Med ett får man med baksiden, men men. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Stilt selger spørsmål om bilde nå. Deg eller meg? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "har ikke digitalkamera" finnes ikke Det hadde vært en lovlig dum unnskyldning å bruke siden telefonen har kamera ja... Selv legger jeg aldri ut noe for salg som jeg ikke har tatt mitt eget bilde av. Da virker annonsen så myyyye mer seriøs. Du er jo ikke dum du heller. "Er ikke noe problem å ta bilde av skjermen på telefonen når telefonen har kamera..." Helt sikker på at det er jeg som er den dumme av oss to? Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 tipper han jobber i se, jeg møtte en på torsdag som hadde k750, w800, z800 og en til så de finnes ja Lenke til kommentar
jogrba Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Tvilsom annonse, ja. Når er den avsluttet, og selgeren har endret nick. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 At telefonene eksistere er det ingen som tviler på grokster. Det som han selger er bare luft og drømmer, tro meg. Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Morsomme svar fra selger BTW, noen som har dato på ugivelse av W800i? K 750i kommer over helga hører jeg. Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Den kommer i tredje kvartal. Ingen nøyaktig dato kjent. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Tvilsom selger ja.. Bare se på svarene hans: I mars gikk ut første telefonen. Nei. Det er Engels og Japans språk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå