Gå til innhold

W800i til salgs på qxl, tro det eller ei

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke enkelt å finne ut om det er svindel eller ikke? Si at han skal ta bilde av teleonen mens det står "hei på deg" på skjermen. Han må ha telefonen for å gjøre dette, så da er han ikke en svindler :)

Kan han ikke gjøre det er han en svindler. Og alle har et digitalkamera, eller kjenner noen som har et de kan låne, så unskyldningen "har ikke digitalkamera" finnes ikke :)

Lenke til kommentar
"har ikke digitalkamera" finnes ikke :)

Det hadde vært en lovlig dum unnskyldning å bruke siden telefonen har kamera ja... :)

Selv legger jeg aldri ut noe for salg som jeg ikke har tatt mitt eget bilde av. Da virker annonsen så myyyye mer seriøs.

Du er jo ikke dum du heller. "Er ikke noe problem å ta bilde av skjermen på telefonen når telefonen har kamera..."

Lenke til kommentar
Du er jo ikke dum du heller. "Er ikke noe problem å ta bilde av skjermen på telefonen når telefonen har kamera..."

Da kan man ta bilde ved et speil sånn at man ser mobilen. Pluss et ark hvor det står skrevet noe. :)

Ikke bare ett speil, men to, trenger han da...

Lenke til kommentar
"har ikke digitalkamera" finnes ikke :)

Det hadde vært en lovlig dum unnskyldning å bruke siden telefonen har kamera ja... :)

Selv legger jeg aldri ut noe for salg som jeg ikke har tatt mitt eget bilde av. Da virker annonsen så myyyye mer seriøs.

Helt sikker på at det er jeg som er den dumme av oss to? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...