bjartis Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Skulle gjerne hatt meg høytalere i båten min, men trenger høytaere som går på 12V. (har lagt en lignende innlegg en annnen plass i forumet, men vet ikke helt hvor). Hvertfall, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette for en ikke alt for høy pris? Men de bør kunne høres med litt motorstøy..? (Har ikke fått helt tillatelse til å sage så mye i skroget for å få plass til et bilstereo.) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Det er vel forsterkeren som går på 12 volt? Høyttalerene kobles jo ikke direkte på batteriet... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Du kan finne deg ett bilanlegg. Men det beste er nok å finne høyttalere og forsterker som er beregnet til båtbruk. De tåler som regel å få seg en vannsprut eller to. Ta å spør i båtforumet her. Det finner du under bil og motor-forumet. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Bilradiospesialisten har noen forskjellige høyttalere beregnet til båtbruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå